Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt (telefon, maile).
Monitorowanie postępu realizacji zleceń i reagowanie na ewentualne problemy.
Proponowanie rozwiązań klientom oraz partnerom.
Ścisła współpraca z działem planowania w kwestiach logistycznych.
Nadzorowanie terminów realizacji zleceń, przyjmowanie ich oraz wprowadzanie do systemu.
Wsparcie klienta podczas całego procesu transportu.
Poszukiwane kompetencje
Zaawansowana znajomość języka angielskiego - pozwalająca na swobodną i codzienną komunikację z klientem (warunek konieczny).
Komunikatywność oraz proaktywność w działaniu (warunek konieczny).
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży transportowej.
Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).
Zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami,
Dobra organizacja pracy, dotrzymywanie terminów i zobowiązań.
Umiejętność działania według procedur oraz proponowania rozwiązań.
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
Pracę stacjonarną w Jelonku.
Praca w godzinach 6:00-14:00, 8:00-16:00 oraz 12:00-20:00, według ustalonego wcześniej grafiku.
Po okresie próbnym dyżury weekendowe pod telefonem, max 2 dni w miesiącu, również według ustalonego wcześniej grafiku.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, imprezy integracyjne, bilety na mecze Lecha i inne.
Sprawdź podobne oferty pracy
Creative
Nowa
Bespoke
Warszawa
social media
eventy
copywriting
Nowa
Junior KYC Specialist
Nowa
ALTEN Polska
Łódź
KYC
CRS
Quick Learn
Nowa
Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow
Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
PostgreSQL
BPMN
Nowa
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków