Jeśli:
- masz minimum 2 lata doświadczenia w produkcji filmów reklamowych/korporacyjnych,
- wyróżniasz się doskonałym wyczuciem estetyki i wrażliwością wizualną – dbasz o harmonijne kompozycje, dopasowanie kolorów i spójność stylistyczną, dzięki czemu Twoje projekty są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także profesjonalne i zapadające w pamięć,
- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i zarządzasz swoim czasem – dobrze radzisz sobie z pracą nad kilkoma projektami jednocześnie i dostarczasz umówione materiały w terminie,
- jesteś kreatywny i wykazujesz się inicjatywą – proponujesz rozwiązania, które uatrakcyjnią materiały, dodajesz wizualne efekty i detale, które podnoszą ich wartość,
- jesteś dokładny i dbasz o szczegóły – zwracasz uwagę na spójność w kolorze, kompozycji i rytmie, zwłaszcza przy długich i korporacyjnych treściach,
- jesteś otwarty na feedback i chcesz się doskonalić – jesteś gotowy do szybkiego wprowadzania zmian i otwarty na opinie zespołu kreatywnego,
- umiesz pracować samodzielnie – nie tylko w sensie organizacji, ale też w znajdowaniu kreatywnych rozwiązań i rozwiązywaniu problemów technicznych bez ciągłego nadzoru…
…to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem absolutnie ponadprzeciętnego kandydata do roli Montażysty filmów reklamowych w naszym wewnętrznym zespole marketingowym (praca tylko przy naszych wewnętrznych projektach Grupy Kapitałowej CLF, nie jesteśmy typową agencją reklamową i nie obsługujemy zewnętrznych klientów).
Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu.
W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…
Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik 96%!! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Będziesz odpowiedzialny za postprodukcję filmów reklamowych według wytycznych Działu Kreacji i w bliskiej współpracy z Działem Kreacji.
Twoje zadania obejmą całość procesu postprodukcji:
- montaż nagranych materiałów,
- motion design (w podstawowym zakresie – proste animacje, ruchoma grafika, animacje typografii),
- edycję dźwięku oraz dobór i synchronizację efektów dźwiękowych,
- korekcję koloru i color grading,
- przygotowanie filmów do publikacji w różnych formatach (poziom, kwadrat, pion).
- praca w zespole specjalistów, wśród ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej, u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce (więcej informacji powyżej),
- forma umowy: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) – umowa na 160 godzin miesięcznie. Uwaga: umowa gwarantuje zapotrzebowanie na 160 godzin, więc gdyby zdarzyło się, że z jakiegoś powodu nie będziemy mieli zleceń na 160 godzin, to i tak otrzymasz zapłatę za pełne 160 godzin.
- wynagrodzenie: 70 zł + VAT za godzinę, co przy 160 godzinach w miesiącu daje 11.200 zł + VAT na miesiąc.
- wysoki poziom elastyczności godzin pracy,
- praca całkowicie zdalna w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
- sprzęt: możesz pracować na swoim sprzęcie lub możemy go zapewnić, zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem.
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty z początku ogłoszenia,
- masz minimum 2 lata doświadczenia w produkcji filmów reklamowych/korporacyjnych,
- bardzo dobrze znasz programy do montażu/postprodukcji (np. Adobe Premiere i After Effects lub Final Cut) – umiesz płynnie przechodzić między aplikacjami w celu integracji animacji, efektów i korekcji kolorów,
- znasz podstawy Motion Designu – opanowałeś zdolność tworzenia prostych, ale angażujących animacji i ruchomej grafiki – głównie typografii,
- umiesz pracować z dźwiękiem – masz doświadczenie w doborze i synchronizacji efektów dźwiękowych oraz podstawowe umiejętności w zakresie edycji dźwięku,
- dobrze radzisz sobie z korekcją koloru – masz nie tylko techniczną wiedzę, ale także oko do kolorystyki i nastroju,
- umiesz szybko adaptować się do różnych formatów (np. kwadratowe, pionowe i poziome) – masz doświadczenie w optymalizacji materiałów na potrzeby różnych kanałów i urządzeń,
-
umiesz pracować zdalnie – samodzielnie zarządzać swoim czasem, by codziennie dostarczać konkretne efekty,
- jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, kliknij przycisk “Aplikuj”, prześlij nam swoje CV w języku polskim w PDF-ie, portfolio i odpowiedz na pytania w formularzu na następnej stronie.
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!