opieka nad aplikacjami wspierającymi działalność bankową i wsparcie w zapewnieniu dostępu do systemu dla użytkowników;
kontakt z klientami z wykorzystaniem j. angielskiego;
wprowadzanie danych do systemu;
bieżące monitorowanie otrzymywanych zgłoszeń.
Oczekujemy:
dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2);
min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
umiejętności analitycznego myślenia;
dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i zorientowania na klienta;
chęci do nauki i rozwoju kariery.
Oferujemy:
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
bogaty pakiet szkoleń wdrożeniowych;
benefity pozapłacowe, m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych, szkoleń i kursów, program poleceń pracowniczych, brak dress code i wiele innych;