Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z branży Cybersecurity, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego z j. francuskim
Zadania na stanowisku:
- Kompleksowe wsparcie techniczne zagranicznych klientów biznesowych (głównie komunikacja telefoniczna+ maile);
- Odpowiadanie na zapytania klientów i pomaganie w rozwiązywaniu ich problemów, dążąc do rozwiązania wszystkich zapytań w ramach pierwszego połączenia;
- Przygotowywanie raportów i analiz;
- Angielski i francuski w użyciu codziennym;
- Współpraca z innymi członkami zespołu;
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języków angielskiego i francuskiego (oba na poziomie min. B2!);
- Chęci do nauki i rozwoju;
- Nastawienia na pracę zespołową;
- Otwartości na pracę w godzinach 14-22 w modelu hybrydowym.
Mile widziane:
- wcześniejsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- zainteresowanie lub minimalna wiedza z zakresu IT/ nowoczesnych technologii
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowe o pracę;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego;
- Program profesjonalnych szkoleń i podnoszenia kwalifikacji;
- Udział w ciekawych projektach;
- Wsparcie ze strony zespołu;
- Rozbudowany pakiet socjalny (ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, Multisport i wiele innych);
- Niezbędne narzędzia do pracy;
- Pracę na pełen etat w modelu hybrydowym.
Zapraszamy do aplikowania!