Social Media & Content Specialist

Social Media & Content Specialist

Marketing

grzybowska 80, Warszawa

Creating Stories

6 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna
Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

kreatywność
social media
copywriting
marketing

Mile widziane

organizacja pracy
komunikatywność
język angielski

Opis stanowiska

Creating Stories to agencja kreatywna specjalizującą się w tworzeniu strategii oraz obsłudze profili Social Media dla marek z branży beauty, fashion, interior, usługi. Tworzymy strategie wizerunkowe, obsługujemy na bieżąco profile naszych klientów oraz samodzielnie produkujemy content zdjęciowy & video. Jesteśmy z Warszawy i pracujemy praktycznie w pełni zdalnie, gwarantujemy warunki do rozwoju oraz swobodę godzin jak i miejsca pracy - zależy nam przede wszystkim na tym, byśmy wspólnie nadawali na tej samej estetycznej fali. 

Szukamy osoby utalentowanej, pełnej entuzjazmu, komunikatywnej, ambitnej i zmotywowanej. 


Obecnie w związku z nowymi wyzwaniami, rozszerzamy nasz team kreatywny i poszukujemy projektanta do stałej współpracy na stanowisku - Social Media & Content Specialist.


Zadania:

  • tworzenie zachęcających i kreatywnych treści dla naszych klientów - copy do postów, nagrania video telefonem na potrzeby reels / stories
  • odwiedzanie naszych klientów w celu zebrania bieżącego contentu 
  • ścisła współpraca z zespołem przy budowaniu storytellingu
  • opcjonalne: aktywny udział w procesie powstawania strategii komunikacji marketingowej klienta
  • publikacje treści i prowadzenie bieżącej komunikacji na kontach klientów 
  • kontakt z klientem


Poszukiwane kompetencje:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Social Media Specialist
  • spójna estetyka z naszą
  • doświadczenie w pracy w agencji mile widziane
  • kreatywność, świetny copywriting, doskonałe wyczucie trendów
  • dobre oko: częścią pracy będzie nagrywanie materiałów na Reels i stories, wykonywanie zdjęć telefonem na potrzeby uzupełniającej komunikacji
  • umiejętność montażu prostych video za pomocą aplikacji w telefonie


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie 
  • bardzo elastyczna praca: zarówno godziny jak i miejsce (zdalna z regularnymi spotkaniami i wizytami u klientów)
  • udział w tworzeniu wizerunku dla pięknych brandów
  • benefity pozapłacowe
  • dofinansowania kursów / szkoleń
  • niezbędne narzędzia pracy - sprzęt Apple, służbowy samochód (do realizacji obowiązków)



Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV z krótką informacją dlaczego chcesz z nami pracować.
  2. Wybranych kandydatów poprosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
  3. Następnie spotkasz się z nami na rozmowie online / offline.


Oferta dodana: 28.04.2023
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca