Digital Media Manager

5 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Marketing

Digital Media Manager

Marketing

Saska Kępa, Warszawa

CreativeHarder

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
5 000 - 7 000 PLN
Netto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

Meta Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
Facebook Analytics
Google Analytics
Google Tag Manager

Mile widziane

tv
prasa
radio
OOH

Opis stanowiska

Szukamy: Digital Media Managera / Media Managera

Lokalizacja: Warszawa

Forma współpracy: umowa do ustalenia

Branża: Reklama / Marketing / Digital Performance


Na tym stanowisku będziesz:

  • Tworzyć i prowadzić kampanie reklamowe w systemach:

    • Digital (must):

      • Meta Ads (Facebook / Instagram) – leady, e-commerce, remarketing, dynamic ads

      • Google Ads – search, display, shopping, YouTube

      • LinkedIn Ads – głównie B2B lead generation i kampanie wizerunkowe

    • Dodatkowo:

      • TV

      • Prasa

      • Radio

      • OOH

 

  • Planować media i budżety digitalowe – często od zera, od briefu do realizacji

  • Analizować wyniki i zachowania użytkowników – z pomocą Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Managera i innych narzędzi

  • Optymalizować kampanie – nieustannie szukając lepszego ROAS-u, niższego CPA i skuteczniejszego lejka

  • Przygotowywać raporty i prezentacje dla klientów – konkretnie, zrozumiale i z sensem

  • Współpracować z zespołem kreatywnym, strategami i accountami – wspólnie wyciskamy maxa z każdego kanału

  • Testować, automatyzować, iterować – bo w digitalu nic nie jest "na zawsze"


Szukamy osoby, która:

  • Ma minimum 2 lata doświadczenia w agencji reklamowej lub digitalowej

  • Prowadziła kampanie reklamowe (nie tylko asystowała) – szczególnie w Meta Ads i Google Ads i może pochwalić się wynikami i sposobami ich realizacji

  • Potrafi myśleć strategicznie, a nie tylko „klikać reklamy”

  • Ma analityczne podejście i potrafi wyciągać wnioski z danych (np. z Facebook Analytics, GA4, GTM)

  • Zna możliwości i ograniczenia systemów reklamowych – wiesz, kiedy kampania nie działa przez kreację, a kiedy przez błędne ustawienie konwersji

  • Potrafi dobrze się komunikować – z klientem, z zespołem, z excelem

  • Lubi agencyjne tempo i pracę nad wieloma projektami jednocześnie

  • Jest samodzielna, ale nie boi się pytać i dzielić wiedzą

  • Zna narzędzia i potrafi wdrażać je w procesy


Co oferujemy:

  • Różnorodne projekty – od e-commerce, przez B2B, po startupy i marki lifestyle’owe

  • Pracę w doświadczonym zespole marketerów i strategów

  • Dużą samodzielność i wpływ – Twoje decyzje naprawdę kształtują kampanie klientów

  • Możliwość rozwoju w stronę strategii, leadowania zespołu lub specjalizacji (np. w automatyzacjach, feedach, analityce)

  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie na Saskiej Kępie

  • Przyjazną, nieformalną atmosferę bez sztywnej hierarchii

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności



Brzmi jak coś dla Ciebie?

Super! Wyślij do nas swoje CV

opcjonalnie: krótkie case studies kampanii, z których jesteś dumny/a.

Nie wymagamy listu motywacyjnego – ale jeśli chcesz napisać kilka zdań o sobie, to chętnie przeczytamy.


Masz pytania? Odezwij się – pogadamy!

 

Oferta dodana: 06.10.2025
Lokalizacja biura

Digital Media Manager

5 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Aplikuj na ofertę pracy

Digital Media Manager

Saska Kępa, Warszawa

CreativeHarder

5 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest CreativeHarder Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, ul. ul. Drwali 9A(dalej jako "administrator"). M... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca