Paid Media Specialist

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
8 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Paid Media Specialist

Marketing

-, Warszawa

CreativeHarder

Pełny etat
UZ, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna
8 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

język angielski
digital marketing
analiza
Google Analytics
dobra organizacja pracy

Opis stanowiska



Jesteśmy agencją 360°, z ugruntowaną pozycją na rynku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, rozwijamy nasz Dział Digital, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Paid Media Specialist.



🔎 Wymagania:

  • 4+ lat udokumentowanego doświadczenia SEM/Meta i sukcesów w zarządzaniu kampaniami PPC w Google, Bing. 
  • Ponad 4 lata doświadczenia w Google Adwords. 
  • Doświadczenie z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, GTM itp.).
  • Znajomość eksperymentów A/B i wielowariantowych.
  • Angielski min. C1 



💼 Obowiązki

  • Administrowanie platformami Google AdWords, Bing i Seznam w celu zapewnienia optymalnej wydajności działań. 
  • Zarządzanie platformami Meta Ads, Linkedin i TikTok w celu uzyskania optymalnej wydajności działań. 
  • Przeprowadzanie testów, zbieranie i analizowanie danych, identyfikowanie trendów i spostrzeżeń w celu osiągnięcia maksymalnego zwrotu z inwestycji w płatne kampanie wyszukiwania.
  • Śledzenie, raportowanie i analizowanie analityki strony internetowej oraz inicjatyw i kampanii PPC. 
  • Zarządzanie wydatkami kampanii, przestrzeganie budżetu, szacowanie miesięcznych kosztów i uzgadnianie rozbieżności.
  • Optymalizacja tekstów i stron docelowych dla płatnych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach. 
  • Bieżące działania, rozszerzanie i optymalizacja płatnych słów kluczowych.
  • Zarządzanie kampaniami w celu poprawy wydajności reklam i jakości CPL, CPA, CTR itp.
  • Tworzenie raportów dotyczących wydajności kampanii.
  • Współpraca z innymi zespołami, w tym z klientem, w celu optymalizacji programów lead scoringowych i zarządzania wydajnością.
  • Audyt / przegląd płatnych działań medialnych potencjalnych klientów i zapewnienie wglądu w to, jak można zwiększyć ROI.
  • Wykorzystywanie zarówno jakościowych, jak i ilościowych danych i spostrzeżeń w celu informowania i optymalizacji programu, kampanii i strategii treści.
  • Opracowywanie lejka sprzedażowego i grup docelowych poszczególnych kampanii. 



🎯 Oferujemy:

  • Pracę w zespole o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
  • Szkolenia z umiejętności biznesowych,
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Premie uznaniowe za osiągane wyniki.


Wymagane umiejętności

język angielski
digital marketing
analiza
Google Analytics
dobra organizacja pracy

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.10.2025

Paid Media Specialist

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Podsumowanie oferty

Paid Media Specialist

-, Warszawa

CreativeHarder

8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
8 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest CreativeHarder Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, ul. ul. Drwali 9A(dalej jako "administrator"). M... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca