Oferty
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center - Wrocław
Nowa
Obsługa klienta

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center - Wrocław

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie

Opis stanowiska

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni - pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań - otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.


Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center

Numer referencyjny: DOK/01/WR

Miejsce pracy: Wrocław


Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.


Zadania:

  • Obsługujesz klientów dzwoniących do naszego banku. Zaczynasz od wykonywania podstawowych operacji, takich jak przelewy, odblokowanie aplikacji mobilnej czy bankowości Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności i doświadczenia będziesz wykonywać bardziej zaawansowane dyspozycje naszych klientów.
  • Promujesz produkty naszego banku: konta, e-wyciągi, oszczędności, karty kredytowe, kredyty gotówkowe itp.
  • Budujesz pozytywne relacje z klientami
  • Dbasz o najwyższą jakość obsługi klienta


Jeśli:

  • Masz minimum wykształcenie średnie
  • Masz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać
  • Nie musisz mieć doświadczenia. Dostarczymy Ci kompleksową wiedzę w trakcie szkoleń
  • Lubisz się uczyć i poszerzać swoją wiedzę
  • Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
  • Lubisz kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, bezpośrednio z bankiem, bo wiemy, że to dla Ciebie ważne,
  • wynagrodzenie podstawowe plus przejrzysty system premiowania,
  • grafik, który pozwoli połączyć prace z dodatkowymi aktywnościami np. ze studiami,
  • różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne, produktowe i kompetencyjne, warsztaty, mentoring,
  • jasne ścieżki awansu w postaci ścieżek karier. Pierwszy awans możesz mieć już po 3 miesiącach.
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie (po okresie wdrożenia) jak i w nowoczesnym biurze. Do biura bez problemu dojedziesz tramwajem, autobusem czy pociągiem (stacja Wrocław Mikołajów). Możesz też skorzystać z parkingu podziemnego, w okolicy jest zaplecze gastronomiczne oraz centrum handlowe Magnolia,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Ekspertka/Ekspert ds. Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania

Nowa
UNIQA
Warszawa
język angielski
audyt
ocena ryzyka
Nowa

Administrator Systemów Bezpieczeństwa (Ekspert)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SIEM
PAM
WAF
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Produktów Inwestycyjnych

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
zdolności interpersonalne
Nowa

Specjalistka/Specjalista ds. Ubezpieczeń Podróżnych w Zespole Travel Assistance

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Compensa
Warszawa
empatia
praca z językami
kontakt z klientem
Nowa

Doradca Klienta

Nowa
7 000 - 12 000 PLN
Klient RocketJobs
Piła
sprzedaż
Wykształcenie średnie
Nowa