Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni - pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań - otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta w Contact Center
Numer referencyjny: DOK/01/WR
Miejsce pracy: Wrocław
Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy Cię w realizowaniu Twoich umiejętności i mocnych stron w naszym zespole. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą.
Zadania:
- Obsługujesz klientów dzwoniących do naszego banku. Zaczynasz od wykonywania podstawowych operacji, takich jak przelewy, odblokowanie aplikacji mobilnej czy bankowości Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności i doświadczenia będziesz wykonywać bardziej zaawansowane dyspozycje naszych klientów.
- Promujesz produkty naszego banku: konta, e-wyciągi, oszczędności, karty kredytowe, kredyty gotówkowe itp.
- Budujesz pozytywne relacje z klientami
- Dbasz o najwyższą jakość obsługi klienta
Jeśli:
- Masz minimum wykształcenie średnie
- Masz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać
- Nie musisz mieć doświadczenia. Dostarczymy Ci kompleksową wiedzę w trakcie szkoleń
- Lubisz się uczyć i poszerzać swoją wiedzę
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- Lubisz kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, bezpośrednio z bankiem, bo wiemy, że to dla Ciebie ważne,
- wynagrodzenie podstawowe plus przejrzysty system premiowania,
- grafik, który pozwoli połączyć prace z dodatkowymi aktywnościami np. ze studiami,
- różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne, produktowe i kompetencyjne, warsztaty, mentoring,
- jasne ścieżki awansu w postaci ścieżek karier. Pierwszy awans możesz mieć już po 3 miesiącach.
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie (po okresie wdrożenia) jak i w nowoczesnym biurze. Do biura bez problemu dojedziesz tramwajem, autobusem czy pociągiem (stacja Wrocław Mikołajów). Możesz też skorzystać z parkingu podziemnego, w okolicy jest zaplecze gastronomiczne oraz centrum handlowe Magnolia,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.