Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!
Opis stanowiska:
- Prowadzenie czynności kontrolnych i oceny skuteczności wdrożonych zabezpieczeń informatycznych.
- Ocena ryzyka z obszaru bezpieczeństwa.
- Opracowywanie polityk, procedur oraz procesów i mechanizmów kontrolnych z zakresu bezpieczeństwa informacji.
- Opiniowanie umów pod kątem postanowień z zakresu bezpieczeństwa.
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń i innych działań na rzecz podnoszenia świadomości w obszarze bezpieczeństwa.
- Prowadzenie programów i projektów wdrażających procesy i narzędzia bezpieczeństwa.
- Stała współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za IT, zgodność, obszar prawny, obszar ochrony danych osobowych, oraz z jednostkami biznesowymi.
- Raportowanie do kierownictwa lokalnego oraz regionalnego.
- Realizacja wszystkich powyższych punktów pomocniczo w celu wsparcia zespołu również w obszarze ciągłości działania (BCM) i bezpieczeństwa fizycznego.
Wymagania:
- Dobre rozumienie zagadnień formalnych i prawnych związanych z zarządzaniem ryzykiem bezpieczeństwa informacji.
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji w szczególności związanych z oceną ryzyka, kontrolą wewnętrzną i audytem.
- Znajomość norm i regulacji: ISO 27001/2, ISO 27005, ISO 31000, Wytyczne IT UKNF, RODO oraz w szczególności -Rozporządzenia DORA.
- Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłością działania oraz cyberbezpieczeństwa jak też znajomość tematyki związanej z oceną ryzyka, kontrolą wewnętrzną i audytem.
- Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz wysoka kultura osobista.
- Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
- Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność.
- Pracę w modelu hybrydowym.
- Współpraca na podstawie umowy o pracę.
- Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.