Pracując na tym stanowisku jesteś odpowiedzialny za budowanie i rozwój oferty produktów, usług, działań lojalnościowych oraz wsparcie sprzedaży i obsługi zamożnych Klientów banku.
Twoja Rola:
- odpowiadasz za realizację celów w zakresie strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego,
- rekomendujesz i wdrażasz działania promujące dedykowane oferty banku,
- koordynujesz kluczowe kampanie i akcje promocyjne dla Klienta zamożnego,
- analizujesz trendy konsumenckie oraz dostępne na rynku rozwiązania dla segmentu Klienta zamożnego,
- rekomendujesz i przygotowujesz działania wspierające wzrost lojalności Klientów,
- monitorujesz dane dotyczące realizacji powierzonych Ci celów
- współuczestniczysz w realizacji nowych projektów informatycznych w zakresie inicjatyw dla Klientów zamożnych
- inicjujesz usprawnienia oraz optymalizację procesów biznesowych.
Aktywnie współpracujesz z różnymi komórkami banku, m.in. managerami produktu, placówkami bankowymi oraz zespołem wsparcia sieci sprzedaży, w zakresie:
- przygotowania dedykowanych ofert i produktów bankowych,
- przygotowania materiałów i nośników marketingowych promujących dedykowane oferty w placówkach bankowych oraz kanałach zdalnych,
- wsparcia w usprawnianiu procesów i rozwoju narzędzi dla Doradców.
Segment Manager ds. Klientów Zamożnych
Numer referencyjny: SMZ/05/WR
Miejsce pracy: Wrocław
Kilkuosobowy zespół odpowiedzialny za realizację strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego. Kreujemy i wdrażamy we współpracy z innymi jednostkami akcje i oferty wspierające pozyskanie klientów banku, wzrost lojalności i ich utrzymania. Bierzemy udział w tworzeniu i koordynowaniu wszystkich działań w obszarze Klienta zamożnego. Jesteśmy dynamicznym, zorientowanym na cel Zespołem. Cenimy otwartość, humor i dobrą współpracę.
Jesteśmy częścią departamentu, który specjalizuje się w zapewnieniu produktów codziennego bankowania, w tym głównie kont osobistych i produktów oszczędnościowych oraz odpowiada za działania animacyjne i lojalnościowe dla Klientów banku.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- Masz min. 4-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu lub/i wsparcia sprzedaży w segmencie Klienta zamożnego.
- Znasz trendy konsumenckie usług bankowych, zwłaszcza w obszarze Klienta zamożnego.
- Znasz działania akwizycyjne i lojalnościowe banków, w zakresie Klienta zamożnego i nie tylko.
- Potrafisz myśleć analitycznie - sprawnie monitorować dane i wyciągać wnioski.
- Jesteś aktywną osobą otwartą na nowe wyzwania i lubisz dynamiczną pracę w różnych miejscach, z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów.
- Wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz jesteś osobą samodzielną, kreatywną, odpowiedzialną i bardzo dobrze zorganizowaną.
- Sprawnie posługujesz się power point oraz Excel i potrafisz swobodnie prowadzić prezentację.
- Posiadasz wykształcenie wyższe i znasz język angielski, umożliwiającym swobodną komunikację.
W zamian oferujemy
- umowę o pracę,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.