CTDI Poland to polski oddział globalnej firmy CTDI, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego.
CTDI posiada ponad 100 oddziałów w 22 krajach na niemal wszystkich kontynentach i zatrudnia ponad 20 000 Pracowników. Polski oddział jest największy w Europie. Zatrudniamy ponad 800 osób. Współpracujemy z markami, które są liderami światowego rynku nowoczesnych technologii, takimi jak Samsung, Google, Lenovo, Motorola Solutions, Zebra, Fiserv, realme, OPPO, Orange, Play, T-mobile, Plus czy Polkomtel. Naszą specjalizacją są kompleksowe usługi serwisowe. Obsługujemy urządzenia z rynku polskiego oraz rynków zagranicznych.
Wyróżniają nas wysokie kompetencje technologiczne. Możemy wykonywać naprawy na wszystkich poziomach zaawansowania technicznego, a nasz Dział R&D pomaga naszym Klientom w opracowaniu zaawansowanych technicznie rozwiązań, wspierających ich biznes.
Zależy nam na budowaniu spójnej kultury organizacyjnej opartej na naszych pięciu wartościach. PASJA, UZNANIE, INNOWACJE, PRZEJRZYSTOŚĆ i ODPOWIEDZIALNOŚĆ – to są nasze drogowskazy, które stale promujemy wśród naszych Pracowników.
Zapraszamy do współpracy i do dołączenia do naszego zespołu!
Praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie wyznaczonym obszarem serwisu urządzeń elektronicznych
- Odpowiedzialność za KPI dla danego obszaru, zgodnie z oczekiwaniami Klientów
- Zarządzanie grupą podległych pracowników, w tym dbanie o dyscyplinę pracy podległego zespołu
- Współpraca przy rekrutacji nowych pracowników
- Odpowiedzialność za proces wdrożenia nowych pracowników, ocenę ich pracy oraz umożliwianie rozwoju zawodowego podległym pracownikom
- Nadzorowanie przestrzegania i stosowania przez podległych pracowników procedur dotyczących procesu naprawy danego produktu
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - preferowane w firmach produkcyjnych/serwisowych
- Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego - min. B1
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Umiejętności analityczne oraz zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i inicjatywa
To oferujemy:
-
KOMFORT PRACY - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą.
-
ROZWÓJ - możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy (prowadzimy liczne rekrutacje wewnętrzne).
-
STABILNOŚĆ - umowę o pracę, pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dodatek do wypoczynku, kartę Lunchpass) oraz liczne aktywności dla Pracowników: drużyny i wyzwania sportowe, program promujący zdrowy styl życia, bilety na eventy itp.
-
DOBRĄ ATMOSFERĘ – i wsparcie zgranego zespołu!