Oferty
Program Manager - Opiekun Klienta Biznesowego
Nowa
Zarządzanie

Program Manager - Opiekun Klienta Biznesowego

Sękocin Stary
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

praca z klientem biznesowym

Opis stanowiska

CTDI Poland to polski oddział globalnej firmy CTDI, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego.

CTDI posiada ponad 100 oddziałów w 22 krajach na niemal wszystkich kontynentach i zatrudnia ponad 22 000 Pracowników. Polski oddział jest największy w Europie. Zatrudniamy ponad 800 osób. Współpracujemy z markami, które są liderami światowego rynku nowoczesnych technologii, takimi jak Samsung, Google, Lenovo, Motorola Solutions, Zebra, Fiserv, realme, OPPO, Orange, Play, T-mobile, Plus czy Polkomtel. Naszą specjalizacją są kompleksowe usługi serwisowe. Obsługujemy urządzenia z rynku polskiego oraz rynków zagranicznych.

Zależy nam na budowaniu spójnej kultury organizacyjnej opartej na naszych pięciu wartościach. PASJA, UZNANIE, INNOWACJE, PRZEJRZYSTOŚĆ i ODPOWIEDZIALNOŚĆ – to są nasze drogowskazy, które stale promujemy wśród naszych Pracowników.

Zapraszamy do współpracy i do dołączenia do naszego zespołu!


Program Manager - Opiekun Klienta Biznesowego

Praca stacjonarna/zdalna okazjonalna

Lokalizacja: Sękocin Stary (okolice Janek pod Warszawą)


Twój zakres obowiązków:

  • Budowanie relacji z Klientem – będziesz bezpośrednio współpracować z Producentami urządzeń elektronicznych, dbając o dobre i trwałe relacje biznesowe.
  • Kształtowanie procesów serwisowych – będziesz projektować i wdrażać rozwiązania zgodne z oczekiwaniami Klienta, zapewniając najwyższą jakość usług.
  • Monitorowanie wskaźników i raportowanie – będziesz na bieżąco analizować wyniki oraz dbać o ich zgodność z ustalonymi standardami.
  • Optymalizacja procesów – zaproponujesz działania, które pozwolą zwiększyć efektywność i jakość dostarczanych usług.
  • Wdrażanie nowych produktów – będziesz koordynować proces wprowadzenia nowych usług dla Klienta.


Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną, min. B1/B2.
  • Umiejętność analizy danych i wnioskowania.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Komunikatywność i łatwość budowania relacji.


To oferujemy:

  • KOMFORT PRACY - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą.
  • ROZWÓJ - możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy.
  • STABILNOŚĆ - umowę o pracę, pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dodatek do wypoczynku, kartę Lunchpass) oraz liczne aktywności dla Pracowników: drużyny i wyzwania sportowe, program promujący zdrowy styl życia, bilety na eventy itp.
  • DOBRĄ ATMOSFERĘ – i wsparcie zgranego zespołu!


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Project Management Intern

Nowa
4 670 PLN
Admind
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
English
zarządzanie projektami
Nowa

Supervisor - pomocnik PM

Nowa
A1 Sorter sp. z o.o.
Poznań
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
Exotec
Nowa

IT Project Manager

Nowa
9 000 - 16 000 PLN
Apzumi
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
project management
Jira
Nowa

Account Manager

Nowa
7 000 - 9 100 PLN
Agencja Interaktywna MDA
Luboń
język angielski
e-commerce
digital marketing
Nowa

Product Owner

Nowa
11 500 - 15 000 PLN
Talkie
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Team Management
product management
priorytetyzacja
Nowa