Junior SEM Specialist
Nowa
Marketing

Junior SEM Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

SEM

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twoje zadania:

  • Wsparcie tworzenia strategii, planowania, prowadzenia oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji
  • Monitoring kampanii wg wyznaczonych KPIs, przygotowywanie raportów i analiz kampanii z rekomendacjami;
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami: wsparcie zespołu w udzielaniu konsultacji, prowadzeniu prezentacji, współuczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz przygotowywaniu ofert dla Klientów potencjalnych;
  • Śledzenie najnowszych rozwiązań w digital marketingu i SEM oraz implementacja ich;
  • Bliska współpraca z całym zespołem Klienckich, tj. ekspertami z innych działów (m.in. Paid Social, Strategia, Client Service, Analityka, Programmatic itd.).


Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…

  • Masz już za sobą pierwsze doświadzenia z Google Ads;
  • Wiesz, czym jest: sieć wyszukiwania, słowa kluczowe oraz potrafisz policzyć: CTR, CPM, CPV, koszt konwersji;
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne – warunek konieczny; PowerPoint);
  • Pisanie tekstów reklamowych nie jest dla Ciebie koniecznym obowiązkiem, ale okazją do pokazania kreatywności i dogłębnego zrozumienia komunikacji marki;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.


Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads;
  • Ukończyłeś/łaś studia na kierunkach: marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne.


Oferujemy:

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
  • Doświadczony i nagradzany w branżowych konkursach zespół pasjonatów i ekspertów SEM– jesteśmy w gronie najlepszych partnerów strategicznych Google i mamy status Google Premier Partner (mamy unikalny dostęp do wersji Beta różnych narzędzi i możliwości Google Marketing Platform, unikalny dostęp do konkretnych statystyk Google, by na bieżąco śledzić zmieniające się zachowania konsumentów i trendy branżowe, zaproszenia na zamknięte webinary i szkolenia online i stałą pomoc opiekunów Google).
  • Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku SEM Specjalisty.
  • 100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office.
  • możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
  • benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit


Przebieg rekrutacji:


1. Analiza aplikacji

Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.

2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR

Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etapKasia (HR Specialist)

zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

3. Zadanie

Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.

4. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne

Na spotkaniu z Jarkiem (Head of SEM & Social) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.

5. Witaj na pokładzie!

Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Allegro

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
AdsUp
Poznań
Performance
SEM
Canva
Nowa

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Nowa