Twoje zadania:
- Wsparcie tworzenia strategii, planowania, prowadzenia oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji
-
Monitoring kampanii wg wyznaczonych KPIs, przygotowywanie raportów i analiz kampanii z rekomendacjami;
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami: wsparcie zespołu w udzielaniu konsultacji, prowadzeniu prezentacji, współuczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz przygotowywaniu ofert dla Klientów potencjalnych;
- Śledzenie najnowszych rozwiązań w digital marketingu i SEM oraz implementacja ich;
- Bliska współpraca z całym zespołem Klienckich, tj. ekspertami z innych działów (m.in. Paid Social, Strategia, Client Service, Analityka, Programmatic itd.).
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
-
Masz już za sobą pierwsze doświadzenia z Google Ads;
-
Wiesz, czym jest: sieć wyszukiwania, słowa kluczowe oraz potrafisz policzyć: CTR, CPM, CPV, koszt konwersji;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne – warunek konieczny; PowerPoint);
- Pisanie tekstów reklamowych nie jest dla Ciebie koniecznym obowiązkiem, ale okazją do pokazania kreatywności i dogłębnego zrozumienia komunikacji marki;
-
Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
Fajnie, jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads;
- Ukończyłeś/łaś studia na kierunkach: marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne.
Oferujemy:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Doświadczony i nagradzany w branżowych konkursach zespół pasjonatów i ekspertów SEM– jesteśmy w gronie najlepszych partnerów strategicznych Google i mamy status Google Premier Partner (mamy unikalny dostęp do wersji Beta różnych narzędzi i możliwości Google Marketing Platform, unikalny dostęp do konkretnych statystyk Google, by na bieżąco śledzić zmieniające się zachowania konsumentów i trendy branżowe, zaproszenia na zamknięte webinary i szkolenia online i stałą pomoc opiekunów Google).
-
Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku SEM Specjalisty.
-
100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office.
-
możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
-
benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1. Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.
2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist)
zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.
4. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Jarkiem (Head of SEM & Social) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.