• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Rodzaj pracy
    Freelance
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


    O projekcie:

    • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
    • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
    • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
    • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

    • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


    OFERUJEMY:

    • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
    • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
    • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


    Przebieg rekrutacji:

    1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
    2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
    3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
    4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


    Wszystkie ofertyWrocławMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Digital Performance Marketing Managera

    Nowa
    2 028 - 3 803 usd
    Agencja Reklamowa ROXART
    Rzeszów
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprzedaż
    badanie rynku
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Specjalista Google/FB Ads

    Nowa
    1 365 - 1 923 usd
    NPROFIT
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    Google Analytics
    Facebook Ads
    Nowa

    Performance Specialist (Meta Ads + Google Ads)

    Nowa
    2 282 - 3 296 usd
    Adtrip
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    SEM
    Paid Social
    Nowa

    PPC Specialist

    Nowa
    1 572 - 2 282 usd
    SmartYou
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    SEM
    performance marketing
    Tag manager
    Nowa

    Copywriter

    Nowa
    Dentsu Polska
    Warszawa
    język polski
    prezentacje
    social media
    Nowa