Twój zakres obowiązków
Przygotowanie i realizacja założeń budżetu nieruchomości
Kontrola i optymalizacja kosztów nieruchomości
Nadzór nad serwisami i rozwiązywanie bieżących problemów
Zarządzanie obiektem i współpraca z najemcami zarządzanej nieruchomości
Bieżące i okresowe raportowanie z działalności zarządzanych obiektów
Współpraca z zespołem dedykowanym do obsługi nieruchomości oraz z Klientem
Wsparcie zespołu w negocjacjach i przygotowaniu ofert dla aktualnych i nowych najemców.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu budynkami komercyjnymi
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
Praktyczna znajomość pakietów MS Office (Excel, Word)
Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
Samodzielność oraz efektywna organizacja czasu i pracy
Dodatkowym atutem będzie licencja zarządcy nieruchomości.
Rekomendowane oferty