Cześć, z tej strony Artur Zbiejcik! Jestem Team Leaderem zespołu Customer Support w CustomerHero. Obecnie poszukuję osoby, która z pasją i zaangażowaniem podejdzie do pracy z klientami, uwielbia nieść pomoc i rozwiązywać problemy po to aby przyczynić się do sukcesu użytkownika.
Parę słów o firmie:
CustomerHero to marka, która oficjalnie wystartowała w styczniu 2025, ale jest tworzona przez te same osoby, które od 2007 roku tworzą platformy do zbierania feedbacku - Webankieta i Startquestion. W naszej strategii CustomerHero to marka technologiczna, która diagnozuje i wdraża programy Voice of the Customer (VoC) w dużych organizacjach, obsługuje wielokanałowe punkty styku marki z klientem. W praktyce oznacza to, że głównie za pomocą ankiet internetowych pomagamy naszym klientom usłyszeć głos ich klienta. Jeżeli otrzymałeś kiedyś paczkę od DHL, robiłeś zakupy w Żabce, Modivo, albo x-kom, to miałeś szansę wypełnić naszą ankietę.
W CustomerHero krzewimy kulturę feedbacku poprzez słuchanie głosu naszego klienta, regularne dzielenie się nim w zespole, a przede wszystkim działanie i podejmowanie decyzji na bazie otrzymanych danych. Wierzymy szczególnie w to, że słuchanie głosu klientów ma fantastyczną przyszłość. W Polsce naszymi klientami są m.in.: Santander Bank, Nationale Nederlanden, PZU, InPost, ING, Żabka czy Modivo.
Zatrudniamy najlepszych ludzi, by tworzyć najlepszą platformę do zarządzania głosem klienta. Atutem pracy jest niesformalizowana atmosfera, realny wpływ na finalny produkt i ludzie, którym się chce :) Pracujemy dla siebie i dla swojej satysfakcji (i dla pieniędzy oczywiście) - nie mamy inwestorów, którzy wywieraliby na nas niepotrzebną presję. Stawiamy na dobrą atmosferę, rozwojowe projekty i poczucie sensu.
W większości pracujemy zdalnie lub hybrydowo. Nasze biuro mieści się na w warszawskiej dzielnicy Ursus, na końcu Alei Jerozolimskich, z wygodnym dojazdem z centrum kolejką WKD.
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Customer Support, aby wspierać naszych klientów i pomagać im w codziennych wyzwaniach.
Obecnie nasz zespół liczy 20 osób, z czego 3 osoby zajmują się wsparciem klientów. Jesteśmy grupą specjalistów, której nie brakuje kompetencji, ale potrzebujemy dodatkowych rąk do pracy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych użytkowników.
Możemy z dumą powiedzieć, że nasz dział wsparcia jest na światowym poziomie. Klienci regularnie chwalą nie tylko nasz produkt, ale również jakość obsługi, która jest dla nich jednym z największych atutów współpracy z nami. Wyniki ankiet satysfakcji potwierdzają, że nasz Customer Support to jeden z najlepiej ocenianych elementów naszej działalności. Każda pomoc udzielona klientowi to dla nas powód do radości i satysfakcji zawodowej.
Customer Support w naszej firmie to fundament sukcesu klienta. Kluczowym elementem tego stanowiska jest odpowiadanie na pytania klientów przesyłane za pośrednictwem e-maila, czatu oraz telefonu. Pytania te mogą dotyczyć m.in.:
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Netto miesięcznie - Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy