Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji)
Twoje zadania:
- Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat
- Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością
- Będziesz utrzymywać regularny kontakt z klientami zgodnie ze standardami firmy
- Jeśli coś będzie wymagało bardziej zaawansowanej pomocy, oddelegujesz zgłoszenie lub wyeskalujesz je dalej
Czego oczekujemy od Ciebie:
- Płynnej znajomości języka niemieckiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
- Bardzo dobrej znajomości angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- Doświadczenia w posługiwaniu się pakietem MS Office
- Umiejętności logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów
- Chęci do nauki, pracy w zespole i rozwoju w branży IT
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, na Help Desku lub Service Desku
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym, młodym zespole w branży IT Service Desk, która daje mnóstwo możliwości rozwoju
- Elastyczność – wybierz, w które dni wolisz pracować z biura, a w które wolisz zostać w domu (wymagamy obecności w biurze 5 dni w ciągu miesiąca)
- Wszystko, czego potrzebujesz do pracy, dostaniesz od nas – zarówno narzędzia, jak i wsparcie merytoryczne
- Miesięczne szkolenie wdrożeniowe, żebyś czuł_a się pewnie na swoim stanowisku.
- A do tego atrakcyjny system benefitów: prywatną opiekę medyczną, programy rozwoju kariery, kursy językowe, dostęp do Employee Assistance Programme
- Elastyczny system kafeteryjny – wybierasz, na co przeznaczasz swoje punkty!
- Bonus relokacyjny (jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Poznania), bonus roczny (zależny od Twoich wyników), bonus za polecenie pracownika
- Możliwość uzyskania certyfikatów językowych
- Dodatkowy dzień wolnego w dniu Twoich urodzin!
Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą w pracy!
Prosimy o załączenie CV przy aplikowaniu.
Oferta dotyczy pracy stałej.