Senior Traffic Manager
Informacje o projekcie:
Lokalizacja: Warszawa hybrydowo / zdalnie
Forma zatrudnienia: UoP / B2B
Harmonogram pracy: od poniedziałku do piątku 8h
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kampanii e-mail (w tym masowych do zewnętrznych baz) oraz działań performance w różnych modelach rozliczeń
Dobór dostawców, baz danych i technologii do wysyłek, trackingu i analityki
Tworzenie oraz optymalizacja lejków e-mail marketingowych; testowanie nowych rozwiązań i formatów
Analiza wyników kampanii, prowadzenie testów A/B i rekomendowanie działań zwiększających efektywność
Koordynacja harmonogramów kampanii i przepływu materiałów marketingowych
Współpraca z prawnikami i IT w zakresie RODO, jakości baz, zgód marketingowych i procesów opt-out
Usprawnianie procesów poprzez automatyzacje i wdrażanie nowych rozwiązań marketing automation
Monitorowanie trendów technologicznych i dbanie o wysoką dostarczalność mailingów
Wymagania:
Doświadczenie w obszarze e-mail marketingu, kampanii masowych, traffic/performance
Bardzo dobra znajomość narzędzi do wysyłki mailingów (np. SARE, Sendgrid, Mailgun, Elastic Email) oraz narzędzi trackingowych
Zrozumienie zasad deliverability (SPF, DKIM, DMARC), higieny baz, segmentacji i scoringu
Doświadczenie w zakupie ruchu i pracy z zewnętrznymi dostawcami baz danych
Umiejętność analizy dużych wolumenów danych i wyciągania wniosków biznesowych
Znajomość RODO i praktyk dotyczących compliance w e-mail marketingu
Praktyka w automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu systemów MA
Samodzielność, strategiczne podejście i odpowiedzialne zarządzanie kampaniami
Oferujemy:
Praca przy dużych, zaawansowanych technologicznie kampaniach
Wysoki poziom samodzielności i decyzyjności
Możliwość wdrażania własnych rozwiązań optymalizacyjnych i automatyzacji
Dostęp do nowoczesnych narzędzi ESP, trackingowych i marketing automation
Realny wpływ na strategię i rozwój procesów e-mail marketingowych
Senior Traffic Manager
Senior Traffic Manager