- Konfiguracja i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Meta Ads i/lub Google Ads
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych
- Zarządzanie budżetem reklamowym i dbanie o efektywne wydawanie środków
- Przygotowanie rekomendacji budżetów i KPI kampanii reklamowych
- Przygotowywanie rekomendacji modyfikacji kreacji kampanii reklamowych
- Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień w realizowanych kampaniach
- Tworzenie lejków sprzedażowych
- Analiza trendów konsumenckich, rynkowych, marketingowych i social mediowych
- Monitorowanie efektów kampanii prowadzonych marek oraz kampanii konkurencji
- Regularne przygotowywanie raportów wyników kampanii oraz rekomendacji działań
- Ścisła współpraca ze strategiem, content managerami, grafikami oraz accountami
- Min. 2-4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w Social Mediach, zwłaszcza e-commerce i B2B
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Szeroka wiedza o platformach mediów społecznościowych, narzędziach Digital Marketingu i e-commerce
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- Znajomość MS Excel, PowerPoint, Looker
- Otwartość na naukę i testowanie nowych rozwiązań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra organizacja pracy własnej
- Doświadczenie w kampaniach reklamowych dla branży farmaceutycznej i B2B
- Znajomość branży healthcare (suplementy diety)
- Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych na LinkedIn Ads, TikTok Ads
- Znajomość narzędzi takich jak Trello, Google Analytics
- Stałą pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanych kompetencji
- Pracę nad ciekawymi projektami
- Rozwój umiejętności i kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
- Możliwość pracy w młodym, otwartym zespole
- Stałe poszerzanie swoich kompetencji – ścieżki rozwoju zawodowego/system szkoleń
- Atmosferę w fajnym, niekorporacyjnym i wspierającym się zespole
- Przestrzeń do inicjatyw i wdrażania własnych pomysłów
- Samodzielność działania i realne przełożenie na aktywności marek
- Elastyczny grafik pracy – liczy się wykonana praca, a nie ilość godzin
TA Agencja to butikowa agencja social mediowa, tworzona przez 13-osobowy zespół.
Specjalizujemy się w:
- Strategiach komunikacyjnych i social mediowych
- Holistycznej obsłudze social mediowej
- Realizacji kampanii reklamowych, e-commercowych, PRowych, CSRowych oraz influencerskich
- Pracujemy z firmami z branży healthcare, marek osobistych i B2B.
Prześlij nam swoje CV i portfolio, jeśli posiadasz
Wybrane osoby poprosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego
Rozmowa przez Google Meet lub stacjonarnie w Warszawie
Otrzymasz od nas rekrutacyjny feedback niezależnie od decyzji!
Swoje CV prześlij klikając Aplikuj