Oferty
🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️
Support

🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️

5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

mechanika

elektronika

obsługa klienta

Opis stanowiska

Polski producent pomp wodnych i akcesoriów hydraulicznych marki IBO zatrudnia osoby do działu serwisu.


Kogo szukamy? 

Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu technologią i umiejętnościach technicznych, które chcą zaangażować się w pracę z klientami. Poszukujemy osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki i są gotowe wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy. Znajomość naszej grupy produktów - pomp wodnych będzie dodatkowym atutem ⚡


Na czym polega praca?

W naszym biurze będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów zarówno telefonicznie, jak i mailowo w zakresie reklamacji. Będziesz rozpatrywać reklamacje oraz przyjmować urządzenia dostarczone do serwisu. Twoim zadaniem będzie również rejestracja urządzeń w systemie serwisowym oraz tworzenie dokumentacji serwisowej. W ramach swojej roli będziesz udzielać klientom technicznego doradztwa telefonicznego. 📞💡


🛠️ Techniczny Specjalista ds. Obsługi Klienta 🛠️


📚 Wymagania: 

  • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
  • Umiejętność obsługi klienta i skutecznej komunikacji
  • Zaangażowanie w pracę i chęć rozwiązywania problemów klientów
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania własnym czasem
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z różnymi zadaniami jednocześnie


🎁 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę
  • Pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00
  • Wolne weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dwukrotne premie niezależne od siebie po okresie próbnym (sam decydujesz, ile wypracujesz!)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy technicznej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów


🤝 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Moniki Jaszczyk z działu HR.
  2. Umówienie na pełnopłatny dzień próbny.
  3. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się technologią, posiada podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki oraz posiada umiejętności obsługi klienta, zachęcamy do aplikowania na stanowisko Technicznego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wyślij swoje CV! 💪

5 500 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
prawo jazdy
sprzedaż
CRM
Nowa

Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Opole
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
język niemiecki
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Poznań
język angielski
język niemiecki
skuteczna komunikacja
Nowa

Specjalista/ka ds. Turystyki

Nowa
Coral Travel Poland
Zabrze
geografia
samodzielnosć
komunikatywność
Nowa