Oferty
Młodszy specjalista ds. reklamacji 🤓
Nowa
Inżynieria

Młodszy specjalista ds. reklamacji 🤓

5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

mechanika

elektronika

obsługa klienta

Opis stanowiska

Producent pomp wodnych zatrudnia do biura działu serwisu :


Kogo szukamy?

Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu technologią i umiejętnościach technicznych, które chcą zaangażować się w pracę z klientami. Poszukujemy osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki i są gotowe wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy. ⚡


Na czym polega praca?

W naszym biurze będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów zarówno telefonicznie, jak i mailowo w zakresie reklamacji. Będziesz rozpatrywać reklamacje oraz przyjmować urządzenia dostarczone do serwisu. Twoim zadaniem będzie również rejestracja urządzeń w systemie serwisowym oraz tworzenie dokumentacji serwisowej. W ramach swojej roli będziesz udzielać klientom technicznego doradztwa telefonicznego. 📞💡


🤓 Młodszy specjalista ds. reklamacji 🤓


📚 Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
  • Umiejętność obsługi klienta i skutecznej komunikacji
  • Zaangażowanie w pracę i chęć rozwiązywania problemów klientów
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania własnym czasem
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z różnymi zadaniami jednocześnie


🎁 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę
  • Pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00
  • Wolne weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dwukrotne premie niezależne od siebie po okresie próbnym (sam decydujesz, ile wypracujesz!)
  • Pakiet medyczny
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy technicznej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów


🤝 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Moniki Jaszczyk z działu HR.
  2. Umówienie na pełnopłatny dzień próbny.
  3. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się technologią, posiada podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki oraz posiada umiejętności obsługi klienta, zachęcamy do aplikowania na stanowisko Technicznego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wyślij swoje CV! 💪

5 500 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju (ESG)

Nowa
Ferro S.A.
Kraków
analityczne myślenie
Microsoft Office
priorytetyzacja
Nowa

Planista produkcji

Nowa
Enelion
Gdańsk
planowanie produkcji
Streamsoft
ERP
Nowa

Inżynier Jakości

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
rysunek techniczny
GMP
Nowa

Specjalista utrzymania ruchu

Nowa
Balton Sp. z o.o.
Warszawa
mechanika
schematy elektryczne
język angielski
Nowa

Technolog Drewna

Nowa
FAKRO
Nowy Sącz
obróbka drewna
dobra organizacja pracy
prawo jazdy kat. B
Nowa