Digital Analyst
🚀 Dołącz do nas jako Digital Analyst!
W Data Wolves 🐺 łączymy pasję do analityki z unikalnym podejściem do biznesu. Jesteśmy jednym z nielicznych zespołów w Polsce, który specjalizuje się w kompleksowej analityce internetowej oraz optymalizacji współczynnika konwersji. W naszej pracy stawiamy na rozwój, efektywność i współpracę. Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym, pełnym wyzwań środowisku, dołącz do naszego zespołu!
Jako Digital Analyst w naszej firmie będziesz odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań analitycznych oraz zapewnienie ich stabilnego działania. Twoje zadania będą obejmować prace na stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Twoje działania będą miały na celu dostarczanie danych oraz rekomendacji dla klientów, które pomogą im podejmować lepsze decyzje biznesowe. Będziesz brał udział w projektach związanych z optymalizacją współczynnika konwersji i prowadzeniem Testów A/B.
✅ Czym będziesz się u nas zajmować jako Digital Analyst?
Implementacją narzędzia Google Analytics 4 w oparciu o narzędzie Google Tag Manager (w tym Measurement Protocol)
Wdrożeniami narzędzi do zarządzania plikami cookies (głównie Cookiebot) oraz integracją z Google Consent Mode 🍪
Wdrożeniami i pracą nad danymi w BigQuery 📊
Instalacją oraz konfiguracja pixeli reklamowych oraz API konwersji
Przygotowywaniem wizualizacji danych w Looker Studio (lub innym narzędzia), łącząc dane z różnych źródeł (np. Facebook Ads, GA4, CRM)
Przeprowadzaniem testów A/B 💡 w celu zwiększania współczynnika konwersji na serwisach internetowych
Utrzymaniem infrastruktury danych: weryfikacją wdrożonych rozwiązań analitycznych i analizą rozbieżności w danych. Identyfikowaniem i naprawianiem błędów.
Przeprowadzaniem analiz danych 🔍 i dostarczaniem rekomendacji optymalizacyjnych na podstawie zebranych wyników.
🌟 Idealny kandydat:
Ma około 2-3 lat doświadczenia
Posiada bardzo dobrą znajomość Google Tag Managera oraz Google Analytics 4 (GA4)
Ma doskonale rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność interpretowania danych 🎯 i ich wykorzystania w działaniach marketingowych
Jest biegły w tworzeniu raportów i dashboardów w Looker Studio
Rozumie aspekty techniczne związane z gromadzeniem i analizą danych.
Jest ukierunkowany na cele, proaktywność i samodzielność w działaniu (przez duże S)
Ma doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
Pracował z klientem w agencji marketingowej
🎯 Co oferujemy:
W pełni zdalną pracę z jakiegokolwiek miejsca na świecie
Elastyczne godziny pracy – z dostępnością między 10:00 a 14:00
Dynamiczne i kreatywne środowisko, które sprzyja rozwojowi
Przyjazną atmosferę, w której Twój głos się liczy
Dużą niezależność i swobodę w realizacji zadań
Wynagrodzenie dostosowane do Twojej wiedzy, umiejętności i doświadczenia
🕒 Forma współpracy
Docelowo szukamy osoby, która dołączy do nas w pełnym wymiarze godzin. Jeśli jednak wolisz pracować jako freelancer, w mniejszym wymiarze godzin lub łączyć współpracę z innymi projektami - śmiało złóż aplikację. Jesteśmy otwarci na elastyczne formy współpracy, o ile możemy liczyć na Twoje zaangażowanie i dostępność w kluczowych momentach projektów.
Czekamy na Twoją aplikację! 🔥
Digital Analyst
Digital Analyst