⭐ Office ninja & business support ⭐
Kilka słów o nas:
Jesteśmy polsko-portugalskim startupem działającym w obszarze geoanalityki i machine learning. Nasze analizy i technologia pomagają podejmować strategiczne decyzje biznesowe największym firmom z branży mediowej, retail oraz FMCG. Codziennie miliony użytkowników urządzeń mobilnych raportuje nam o swojej lokalizacji, a dzięki dodaniu kontekstu geoprzestrzennego i socjodemograficznego, a także innowacyjnej metodzie analizy pozyskanych danych jesteśmy w stanie w kompleksowy sposób poznać preferencje i ruch klientów w świecie offline.
Z naszego rozwiązania już dziś korzystają najwięksi gracze na rynku, nie osiadamy jednak na laurach i zamierzamy jeszcze mocniej rozwinąć dataplace.ai 🚀 Aktualnie szukamy nowego talentu, który wesprze nasz Management w codziennej pracy⭐ Potrzeba nam osoby, która bez problemu odnajdzie się we współpracy z księgowością, opracowaniu raportu i planowaniu eventu, a hasła takie jak workflow czy Excel nie są jej obce.
Co będzie należało do Twoich zadań w dataplace.ai?
Osoba na stanowisku business support specialist będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu Management w kwestiach administracyjnych oraz sprawne funkcjonowanie naszego back-office, w szczególności:
-
Zarządzanie narzędziami, wykorzystywanymi w firmie (dostępy, licencje)
-
Organizację i archiwizację dokumentacji firmowej
-
Koordynację kwestii pracowniczych (umowy, urlopy, benefity)
-
Wsparcie procesu sprzedaży (koordynacja umów i rozliczeń)
-
Zarządzanie procesem wystawiania i rozliczania faktur (wystawianie faktur, monitoring płatności, kontakt z kontrahentami)
-
Współpracę z księgowością (listy płac, zamknięcie miesiąca)
-
Sporządzanie raportów i analiz
-
Koordynację korespondencji
-
Planowanie i organizację wydarzeń firmowych, wyjazdów służbowych i udziału w eventach
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
-
Min. 6-mies. doświadczenia w pracy biurowej (warunek konieczny)
-
Znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Dobrej organizacji pracy oraz umiejętności planowania zadań i zapanowania nad chaosem
-
Terminowości i dokładności w działaniu
-
Komunikatywności i szybkiego reagowania na potrzeby zespołu
-
Umiejętności researchu i analitycznego myślenia
-
Proaktywnej postawy, inicjatywy i biznesowego podejścia
-
Samodzielności, zaangażowania i poczucia odpowiedzialności
-
Chęci do uczenia się nowych rzeczy - we wszystkim pomożemy!
-
Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
Mile widziane będą:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wiedza z zakresu księgowości
Brzmi jak coś dla Ciebie? Zobacz, co oferujemy 👇
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia w przedziale między 4 500 PLN – 7 500 PLN netto B2B (jesteśmy otwarci również na inne formy współpracy po odpowiednim przekalkulowaniu)
-
Pracę z ludźmi, którzy lubią to, co robią i siebie nawzajem - atmosfera w pracy jest dla nas mega ważna :)
-
Możliwość pracy w pełni zdalnej – pracujemy z Portugalii, Wiednia czy Giżycka, ale jeśli wolisz przychodzić do biura, zapraszamy do naszej warszawskiej lokalizacji;
-
Elastyczne godziny pracy – łapiemy się na statusy, określamy cele i terminy, ale to Ty decydujesz, kiedy zaczynasz i kończysz pracę (wspólnie ustalamy zasady);
-
Urlop no limit – bierzesz tyle urlopu, ile chcesz, ważne żebyśmy wspólnie dowozili zadania, na które się umówimy;
-
Możliwość pracy bezpośrednio z teamem Management - wspólnie z Tobą dobierzemy optymalny kierunek rozwoju i konsekwentnie będziemy do niego dążyli poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne czy udział w konferencjach branżowych 🚀
-
Pracę nad innowacyjnym, ciekawym projektem, w którego rozwoju będziesz miał/a swój realny udział