NA CZYM POLEGA PRACA KIEROWNIKA SERWISU ?
Kierownik serwisu Tuningowego to osoba, która odpowiada za koordynowanie i nadzorowanie pracy całego serwisu. Opracowuje też wewnętrzne zasady i normy, które mają na celu zmaksymalizowanie wyników i zwiększenie zysków firmy. Osoba na takim stanowisku jednocześnie dba o dobre relacje pomiędzy pracownikami w miejscu pracy oraz kontakty z Klientami.
Kierownik serwisu organizuje również szkolenia dla swoich podwładnych i wdraża rozwiązania mające na celu usprawnienie funkcjonowania placówki. Poprzez wnikliwą analizę i prowadzone działania marketingowe buduje dobre imię marki i wpływa na jej nieustanny rozwój.
JAKIE SĄ WYMAGANIA NA STANOWISKO KIEROWNIKA SERWISU
Praca jako kierownik serwisu stawia przed kandydatem szereg wyzwań. Dlatego, aby otrzymać zatrudnienie na tym stanowisku, należy spełnić określone wymagania.
Ponadto kierownik serwisu powinien wykazywać się zdolnościami przywódczymi i wysoką kulturą osobistą. Istotne są tu kompetencje komunikacyjne, kontrola działań wykonywanych przez pracowników i umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.
Kompetencje komunikacyjne kierownika istotne są również na etapie kooperacji z innymi oddziałami firmy. Osoba zajmująca to stanowisko w Serwisie na co dzień współpracuje z klientami końcowymi ,dealerami samochodowymi, sprzedaży części i akcesoriów, administracji. Ponadto jest odpowiedzialna za budowanie relacji z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi.
Wśród kandydatów na kierownika serwisu mile widziana jest również znajomość języków obcych i doświadczenie w pracy w serwisie samochodowym .
PRACA KIEROWNIKA SERWISU – ZAKRES OBOWIĄZKÓW .
Kierownik serwisu ma obowiązek dbania o maksymalne wykorzystanie potencjału działu za który odpowiada. To kwestie związane z dochodem i rozwojem jednostki, dbałość o najwyższą jakość napraw zgodnie z polityką marki, a także zagwarantowanie zadowolenia Klientów ze świadczonych usług. Jednocześnie w gestii kierownika serwisu leży wyznaczanie zakresu rabatów i reklamacji.
W gestii kierownika serwisu jest dopilnowanie, aby podległy serwis funkcjonował w sposób prężny. Planuje on codzienny rozkład zadań swoich pracowników i zapewnia dostępność niezbędnych środków potrzebnych przy wykonywaniu prac serwisowych.
Kierownik serwisu uzgadniania też z przełożonymi kwartalne i roczne cele swojego oddziału. Aby je zrealizować, może wprowadzać trwałe zmiany w organizacji i procesach związanych z działalnością jednostki. Może to dotyczyć również zmian personalnych czy wynagrodzeń. Osoba pracująca na stanowisku kierowniczym odpowiada ponadto za rozwój i doskonalenie umiejętności pracowników i stażystów. Wdraża odpowiednie szkolenia lub organizuje kursy podnoszące kwalifikacje zespołu.
W ramach wykonywanych obowiązków kierownik zajmuje się również pozyskiwaniem Klientów, a także kreowaniem renomy serwisu. Reprezentuje markę i dba o jej uznanie wśród Klientów. To działania, które mają na celu utrzymanie wizerunku DATEXA-CATRED jako marki premium.
Jednocześnie osoba pełniąca obowiązki kierownika serwisu zobowiązana jest do przestrzegania wewnętrznych standardów i procesów ustalonych odgórnie. To zarówno kwestie związane z bezpieczeństwem i higieną pracy.
Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy