Analityk Kampanii Marketingowych

11 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Analityk Kampanii Marketingowych

Marketing

., Warszawa

DCG

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
11 000 - 15 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

SQL
analiza
marketing automation
synerise
SAS
marketing
B2B marketing
Direct marketing

Znajomość języków

Polski: B2
Angielski: B2

Opis stanowiska

Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewniają pełne wsparcie podczas współpracy. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Analityk Kampanii Marketingowych


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi i automatyzacja procesów marketingowych

  • Analizowanie danych i wyciąganie cennych wniosków

  • Tworzenia i optymalizacja wysyłki Direct Marketing (E-maile, MMS, listy personalizowane)

  • Wdrażanie i rozwój strategii Marketing Automation w narzędziach takich jak Synerise i SAS

  • Testowanie nowych funkcji, prowadzenie testy A/B i troska o ciągłe ulepszanie kampanii

  • Automatyzacja procesów komunikacji z klientami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

  • Projektowanie kampanii w ramach strategii Omnichannel

  • Praca na dużych zbiorach danych i tworzenie raportów analitycznych

  • Współpraca z różnymi działami w firmie, praca w metodyce Agile

  • Przygotowywanie wymagań biznesowych do implementacji nowych źródeł danych w celu poszerzania wiedzy o Klientach SOHO i SMALL

 

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z bazami danych jako analityk biznesowy oraz w zarządzaniu systemami marketing automation

  • Zaawansowana znajomość SQL i pracy na bazach danych

  • Znajomość narzędzi Synerise i SAS

  • Doświadczenie w analizie danych biznesowych

  • Język angielski na poziomie min. B1

  • Umiejętność prowadzenia kampanii Direct Marketing, w tym personalizowanie przekazu marketingowego (znajomość branży B2B, rynku telekomunikacyjnego w tym zakresie będzie dodatkowym atutem)

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, metody ilościowe i statystyczne)

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery, Looker, Power BI

  • Znajomość Python, HTML

 

Oferujemy:

  • Stałe wsparcie konsultanta

  • Program rekomendacji pracowników

Wymagane umiejętności

SQL
analiza
marketing automation
synerise
SAS
marketing
B2B marketing
Direct marketing

Znajomość języków

Polski: B2
Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 27.10.2025

O firmie

DCG

DCG to przestrzeń, w której spotykają się potrzeby biznesu i ambicje ludzi. Znamy wartość dobrze dopasowanej współpracy, dlatego pomagamy kandydatom znaleźć środowisko, w którym będą mogli rozwinąć skrzydła, a firmom -...

Zobacz profil firmy

Analityk Kampanii Marketingowych

11 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Analityk Kampanii Marketingowych

., Warszawa

DCG

11 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest DCG ul. Towarowa 28 00-839 Warszawa(dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca