DCN Europe poszukuje Senior Product and Purchasing Specialist.
Jako Senior Product and Purchasing Specialist będziesz odgrywać kluczową rolę w tworzeniu i
zarządzaniu naszym portfolio produktowym, negocjacjach zakupowych oraz budowaniu relacji z
dostawcami. Jeśli masz analityczne podejście, doskonałe umiejętności negocjacyjne i potrafisz
myśleć strategicznie, ta rola jest dla Ciebie!
Firma DCN Europe to miejsce, gdzie Twoje umiejętności będą doceniane, a Twoja praca będzie
mieć nieoceniony wpływ na nasz rozwój. Dołącz do nas i wspólnie osiągnijmy sukces!
Wymagania:
• Minimum 5 lat doświadczenia w obszarach zarządzania produktami i zakupami,
• Doświadczenie w analizie rynku, współpracy z dostawcami i negocjacjach handlowych,
• Udokumentowana współpraca z klientami B2B, najlepiej w sektorze technologicznym,
przemysłowym lub podobnym,
• Doświadczenie w zarządzaniu współpracą z międzynarodowymi dostawcami,
• Praktyczne doświadczenie w koordynacji dostaw, monitorowaniu ich terminowości
• Udokumentowana praktyka w tworzeniu i wdrażaniu polityki cenowej na podstawie
danych rynkowych, konkurencji, kosztów i trendów zakupowych,
• Doświadczenie w analizie stanów magazynowych i optymalizacji zapasów,
• Znajomość metod badania rynku i pozycjonowania produktów,
• Umiejętność analizy danych rynkowych, sprzedażowych oraz magazynowych w celu
podejmowania trafnych decyzji biznesowych (Excel, PowerBI),
• Umiejętność wypracowania Value Proposition pod rozwój produktów na nowe rynki,
• Umiejętność współpracy z różnymi działami, w tym marketingu, logistyki i sprzedaży, w
realizacji wspólnych celów,
• Doskonałe zdolności komunikacyjne w pracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
• Wykształcenie wyższe techniczne lub z zakresu ekonomii lub marketingu,
Mile widziane:
• Doświadczenie współpracy z rynkiem chińskim
Zakres obowiązków:
• Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie polityki cenowej na podstawie: analizy danych
rynkowych i konkurencji, kosztów produkcji, logistyki oraz założeń marżowych, zmian
sezonowych, trendów zakupowych i fluktuacji popytu,• Analiza stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasów oraz sporządzanie planu
dostaw,
• Analiza rynku pod kątem optymalnego pozycjonowania produktów w ofercie,
monitorowanie trendów rynkowych i technologicznych,
• Wykorzystanie narzędzi analitycznych do badania trendów rynkowych,
• Zarządzanie współpracą z międzynarodowymi dostawcami - stały kontakt, budowanie
relacji biznesowych,
• Wsparcie działu handlowego w budowaniu Value Proposition i zwiększaniu
konkurencyjności produktów,
• Współpraca z działem marketingu w celu tworzenia aktywności promocyjnych.
• Monitorowanie i analiza możliwości technicznych dostępnego sprzętu
• Zarządzanie dokumentacją techniczną – przygotowywanie i aktualizacja kart
katalogowych oraz specyfikacji technicznych produktów.
• Zapewnienie zgodności produktów z wymaganiami prawnymi – dopuszczenia produktów
do obrotu na rynku.
• Poszukiwanie nowych produktów, które mogą wzbogacić ofertę, oraz monitorowanie
trendów technologicznych w branży.
• Koordynacja procesu wdrażania nowych produktów – od momentu pomysłu po
dostępność towaru w magazynie, z uwzględnieniem współpracy z dostawcami i działem
logistyki.
Benefity:
Sprawdź podobne oferty pracy