Rolą Google Ads Specialist jest zarządzanie wszelkimi procesami i projektami Google Ads, Petal Search Ads, Microsoft Ads oraz współtworzenie roadmapy działań i jej realizacja.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zarządzanie procesem tworzenia kampanii Google Ads, Petal Search Ads i Microsoft Ads oraz projektami z nimi związanymi,
- Współpraca ze swoimi odpowiednikami w innych krajach w celu optymalizacji wyników kampanii,
- Współtworzęnie i realizacja roadmapy działań,
- Tworzenie bieżących raportów i analiz związanych z Google Ads, Petal Search Ads, Microsoft Ads, oraz działań Decathlon.pl
- Współpraca z Junior Google Ads Specialist i Senior Google Ads Specialist,
- Dawanie merytorycznego wsparcia i propagowanie dobrych praktyk związanych z Google Ads, Petal Search Ads i Microsoft Ads.
Nasze oczekiwania:
- 2 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku po stronie klienta lub agencji,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów Google Ads,
- Doświadczenie w kampaniach zarówno produktowych jak i tekstowych,
- Zorientowanie na tworzenie rozwiązań budujących wartość biznesową dla Google Ads, Petal Search Ads i Microsoft Ads,
- Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność i zadaniowość,
- Umiejętność współpracy,
- Znajomość dobrych praktyk związanych z Google Ads,
- Komunikacja w języku angielskim (B2).
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź kontraktu B2B,
- Pracę zdalną bądź z biura w Warszawie,
- Pracę w firmie, która została wybrana przez magazyn Forbes najlepszym pracodawcą w 2022r. w Polsce,
- Możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- Autonomie w działaniu,
- Szeroki pakiet benefitów,
- Program poleceń pracowniczych,
- Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.