Specjalista ds. marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista ds. marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

GA4

Meta Business Suite

Canva

CMS

Mile widziane

Meta Ads

Google Ads

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

·      Aktywne prowadzenie projektów marketingowych w Grupie Dentity

·      Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej dla całej Grupy Dentity oraz lokalnych spółek stomatologicznych

·      Nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością komunikacji marketingowej

·      Udział w prowadzeniu kampanii promocyjnych z uwzględnieniem różnorodnych kanałów komunikacji

·      Współpraca przy tworzeniu materiałów marketingowych zarówno online, jak i offline

·      Współpraca przy planowaniu działań w Social Mediach, wdrażanie nowych pomysłów oraz analizowanie trendów

·      Koordynowanie i egzekucja działań w różnych obszarach komunikacji: SEO, Performance, strony www, marketing automation

·      Tworzenie contentu na strony internetowe i do kampanii marketingowych

·      Zbieranie informacji o potrzebach klientów i dostosowywanie strategii marketingowych do ich oczekiwań.

·      Codzienna, operacyjna współpraca z placówkami stomatologicznymi w celu wdrażania wspólnie wypracowanej strategii

·      Monitorowanie trendów branżowych i proponowanie nowych rozwiązań marketingowych

·      Przygotowywanie raportów z realizowanych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki biznesowe

·      Odpowiadanie za budżet: przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów

·      Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, managerami placówek stomatologicznych, a także web deweloperem i grafikiem.



Wymagania pracodawcy

  • Min. 2 letnie doświadczenie w marketingu, mile widziane na samodzielnych stanowiskach po stronie agencji marketingowej i/lub w branży medycznej
  • Znajomość narzędzi marketingowych, takich jak GA4, Meta Business Suite, Canva, systemy mailingowe (np. Get Response).
  • Doświadczenie w obsłudze CMS (np. WordPress).
  • Podstawowa znajomość zasad SEO i SEM.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Samodzielność, komunikatywność i umiejętność w pracy zespołowej.
  • Zdolności negocjacyjne i orientacja na wyniki.
  • Umiejętność raportowania wyników i proponowania działań optymalizacyjnych.
  • Kreatywność i owartość na nowe pomysły oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
  • Dyspozycyjność do pracy w dynamicznym środowisku, w tym udział w wydarzeniach branżowych.


Mile widziane

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla prywatnych usług medycznych lub pokrewnych.
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań płatnych (Google Ads/Meta Ads)
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści na social media


Pracodawca oferuje

  • Umowa o pracę lub współpraca w oparciu o kontrakt B2B, w zależności od preferencji kandydata.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wyników pracy.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
  • Możliwość uczenia się od doświadczonych specjalistów
  • Pracę w ambitnym zespole, w którym wspieramy kreatywność i innowacyjne podejście do marketingu.
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji, która inwestuje w rozwój technologii i usług na najwyższym poziomie.
  • Możliwość pracy hybrydowej (w Warszawie).
  • Benefity pozapłacowe (Opieka medyczna, Multisport).


Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Looker Studio
Google Ads Editor
Google Tag Manager
Nowa