Twój zakres obowiązków
· Aktywne prowadzenie projektów marketingowych w Grupie Dentity
· Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej dla całej Grupy Dentity oraz lokalnych spółek stomatologicznych
· Nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością komunikacji marketingowej
· Udział w prowadzeniu kampanii promocyjnych z uwzględnieniem różnorodnych kanałów komunikacji
· Współpraca przy tworzeniu materiałów marketingowych zarówno online, jak i offline
· Współpraca przy planowaniu działań w Social Mediach, wdrażanie nowych pomysłów oraz analizowanie trendów
· Koordynowanie i egzekucja działań w różnych obszarach komunikacji: SEO, Performance, strony www, marketing automation
· Tworzenie contentu na strony internetowe i do kampanii marketingowych
· Zbieranie informacji o potrzebach klientów i dostosowywanie strategii marketingowych do ich oczekiwań.
· Codzienna, operacyjna współpraca z placówkami stomatologicznymi w celu wdrażania wspólnie wypracowanej strategii
· Monitorowanie trendów branżowych i proponowanie nowych rozwiązań marketingowych
· Przygotowywanie raportów z realizowanych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki biznesowe
· Odpowiadanie za budżet: przygotowanie i negocjowanie kosztorysów, kontrola i optymalizacja kosztów
· Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, managerami placówek stomatologicznych, a także web deweloperem i grafikiem.
Wymagania pracodawcy
- Min. 2 letnie doświadczenie w marketingu, mile widziane na samodzielnych stanowiskach po stronie agencji marketingowej i/lub w branży medycznej
- Znajomość narzędzi marketingowych, takich jak GA4, Meta Business Suite, Canva, systemy mailingowe (np. Get Response).
- Doświadczenie w obsłudze CMS (np. WordPress).
- Podstawowa znajomość zasad SEO i SEM.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Samodzielność, komunikatywność i umiejętność w pracy zespołowej.
- Zdolności negocjacyjne i orientacja na wyniki.
- Umiejętność raportowania wyników i proponowania działań optymalizacyjnych.
- Kreatywność i owartość na nowe pomysły oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
- Dyspozycyjność do pracy w dynamicznym środowisku, w tym udział w wydarzeniach branżowych.
Mile widziane
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla prywatnych usług medycznych lub pokrewnych.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań płatnych (Google Ads/Meta Ads)
- Umiejętność tworzenia angażujących treści na social media
Pracodawca oferuje
- Umowa o pracę lub współpraca w oparciu o kontrakt B2B, w zależności od preferencji kandydata.
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wyników pracy.
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Możliwość uczenia się od doświadczonych specjalistów
- Pracę w ambitnym zespole, w którym wspieramy kreatywność i innowacyjne podejście do marketingu.
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji, która inwestuje w rozwój technologii i usług na najwyższym poziomie.
- Możliwość pracy hybrydowej (w Warszawie).
- Benefity pozapłacowe (Opieka medyczna, Multisport).