Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Obecnie do Dentsu Creative szukamy osoby, która wesprze nas jako: Account Manager / Senior Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania na stanowisku:
- Obsługa wskazanych Klientów przy zintegrowanych projektach SoMe, digital;
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, dbając o ich zadowolenie i satysfakcję;
- Zarządzanie i rozwijanie projektów Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami;
- Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
- Planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji;
- Tworzenie wycen, zestawień, raportów;
- Monitorowanie rynku i działań konkurencyjnych marek oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii;
- W sposób pośredni lub bezpośredni odpowiadanie za wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta.
Nasze oczekiwania:
- Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, w dziale Client Service (warunek konieczny) na podobnym stanowisku;
- Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie;
- Samodzielność;
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysoka kultura osobista;
- Praktyczna wiedza dotycząca planowania działań strategicznych i kreatywnych oraz umiejętność współtworzenia prezentacji rekomendacji;
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań;
- Umiejętność planowania własnej pracy i realizacji uzgodnionych celów oraz pracy w team’ie projektowym;
- Rozumienie zasad community managementu;
- Znajomość trendów rynkowych w obszarze social media i digital oraz umiejętność szybkiego reagowania i wdrażania nowych rozwiązań;
- Podstawowa wiedza o produkcji foto/video na potrzeby social media - znajomość procesów realizacji materiałów oraz współpracy z zespołami kreatywnymi i produkcyjnymi.
Co dajemy od siebie?
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
-
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
-
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.