Senior Account Manager / Account Supervisor

Senior Account Manager / Account Supervisor

Marketing

Czerska 12, Warszawa

Dentsu Polska

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing
współpraca
komunikacja
język polski
zarządzanie zespołem
ATL
client service
język angielski

Mile widziane

Harmonogramy
Atlassian Confluence
social media
budżetowanie
Microsoft Office
BTL
kampanie 360
Prezentowanie

Opis stanowiska

Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.


Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.


Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.



Obecnie do Dentsu Creative szukamy osoby, która wesprze nas jako:


Senior Account Manager / Account Supervisor


Miejsce pracy: Warszawa



Zadania na stanowisku:

  1. Obsługa wskazanych Klientów przy zintegrowanych projektach ATL, BTL, digital, SoMe oraz 360;
  2. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, dbając o ich zadowolenie i satysfakcję;
  3. Zarządzanie i rozwijanie projektów Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami;
  4. Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
  5. Zarządzanie kilkuosobowym zespołem CS;
  6. Planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji;
  7. Przygotowywanie i udział w prezentacjach przetargowych;
  8. Tworzenie wycen, zestawień, raportów;
  9. Monitowanie rynku i działań konkurencyjnych marek oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii;
  10. W sposób pośredni lub bezpośredni odpowiadanie za wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta.


Nasze oczekiwania:

  1. Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, w dziale Client Service (warunek konieczny) na podobnym stanowisku;
  2. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  3. Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie (warunek konieczny);
  4. Samodzielność;
  5. Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysoka kultura osobista;
  6. Praktyczna wiedza dotycząca planowania działań strategicznych i kreatywnych oraz umiejętność współtworzenia prezentacji rekomendacji;
  7. Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań;
  8. Umiejętność planowania własnej pracy i realizacji uzgodnionych celów oraz pracy w team’ie projektowym.


Co dajemy od siebie?

  1. Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
  2. Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
  3. Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
  4. Szkolenie on-boardingowe;
  5. 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
  6. 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
  7. Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
  8. Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
  9. Wewnętrzne programy szkoleniowe;
  10. Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
  11. Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
  12. Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
  13. Kafeteria NAIS;
  14. Dostęp do platformy Mindgram;
  15. Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.


W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.

Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunekjestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.

Oferta dodana: 08.07.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca