Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Obecnie do Dentsu Creative szukamy osoby, która wesprze nas jako:
Senior Account Manager / Account Supervisor
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania na stanowisku:
-
Obsługa wskazanych Klientów przy zintegrowanych projektach ATL, BTL, digital, SoMe oraz 360;
-
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, dbając o ich zadowolenie i satysfakcję;
-
Zarządzanie i rozwijanie projektów Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami;
-
Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach;
-
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem CS;
-
Planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji;
-
Przygotowywanie i udział w prezentacjach przetargowych;
-
Tworzenie wycen, zestawień, raportów;
-
Monitowanie rynku i działań konkurencyjnych marek oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii;
-
W sposób pośredni lub bezpośredni odpowiadanie za wyniki sprzedażowe zawarte w celach biznesowych zespołu poprzez realizację odpowiedniej ilości projektów dla Klienta.
Nasze oczekiwania:
-
Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, w dziale Client Service (warunek konieczny) na podobnym stanowisku;
-
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-
Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie (warunek konieczny);
-
Samodzielność;
-
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysoka kultura osobista;
-
Praktyczna wiedza dotycząca planowania działań strategicznych i kreatywnych oraz umiejętność współtworzenia prezentacji rekomendacji;
-
Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań;
-
Umiejętność planowania własnej pracy i realizacji uzgodnionych celów oraz pracy w team’ie projektowym.
Co dajemy od siebie?
-
Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
-
Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
-
Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
-
Szkolenie on-boardingowe;
-
3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
-
2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
-
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
-
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
-
Wewnętrzne programy szkoleniowe;
-
Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
-
Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
-
Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
-
Kafeteria NAIS;
-
Dostęp do platformy Mindgram;
-
Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.