Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Obecnie do dentsu Polska szukamy osoby na stanowisko Senior Client Relationship Specialist.
Na tym stanowisku będziesz:
- Odpowiadać za zapewnienie doradztwa strategicznego dla Klienta, przygotowanie, wraz Client Performance Managerem, planu rozwoju portfolio marek Klienta oraz realizację tego planu;
- Budować długofalowe relacje z Klientem;
- Odpowiadać za przygotowanie strategii komunikacji w kanałach digital performance, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego, najlepszych praktyk, przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi zewnętrznych i wewnętrznych;
- Odpowiadać za aktywny rozwój Klientów;
- Odpowiadać za proces planowania, zakupu i raportowania kampanii digital performance, zgodnie z umową Klienta, standardami agencji oraz wymaganiami Klienta;
- Koordynować pracę zespołu specjalistów (w ramach zespołu Delivery oraz, w przypadku zespołów zintegrowanych, innych spółek grupy dentsu) podczas prowadzonych kampanii, dbać o wypracowanie wspólnego i efektywnego podejścia do realizacji celów biznesowych Klienta;
- Monitorować trendy mediowe, komunikacyjne, konsumenckie, technologiczne;
- Odpowiadać za prawidłowe i terminowe raportowanie prognoz i wyników finansowych dotyczących powierzonych Klientów;
- Uczestniczyć w rozwoju edukacyjnym organizacji poprzez dzielenie się wiedzą/ pomysłami/ zrealizowanymi projektami, również poza swoim zespołem;
- Brać aktywny udział w procesach przetargowych, koordynować pracę zespołu przetargowego w obszarze digital performance;
- Ściśle współpracować ze wszystkimi jednostkami biznesowymi.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze digital performance;
- Doświadczenie w zakupie i raportowaniu kampanii digital performance;
- Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel i Power Point);
- Znajomość działania wszystkich kanałów digital marketingu, ich roli w ścieżce użytkownika oraz ich wpływu na cele biznesowe klienta;
- Umiejętność przygotowywania analizy konkurencji i wyciągania wniosków z działań konkurencji;
- Znajomość Campaign Managera na poziomie pozwalającym na samodzielne wyciąganie wyników z kampanii i analizowanie kluczowych dla kampanii wskaźników;
- Dobra organizacja pracy – umiejętność układania priorytetów, pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność oraz proaktywność.
Oferujemy:
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
-
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
-
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.