Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Obecnie do dentsu Creative szukamy osoby na stanowisko: Senior eCRM Specialist
Zakres obowiązków:
- Tworzenie długofalowych strategii w zakresie komunikacji eCRM, marketing automation i testów A/B (e-mail, SMS, powiadomienia w przeglądarce, komunikacja na stronie internetowej, komunikacja w aplikacjach mobilnych i webowych) dla klientów zewnętrznych;
- Współpraca z członkami zespołu oraz innymi działami zaangażowanymi w prace w celu realizacji wcześniej wyznaczonej strategii;
- Tworzenie raportów z bieżących działań oraz wyciąganie wniosków, pomagających optymalizować dalsze działania;
- Komunikacja z klientem przy okazji prezentowania strategii czy raportów;
- Obserwacja rynku polskiego i rynków zagranicznych w celu rozpoznawania trendów eCRM i marketing automation oraz wdrażania ich dla klientów dentsu;
- Współudział w procesach przetargowych w celu pozyskiwania nowych klientów.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w tworzeniu długofalowej strategii komunikacji eCRM i marketing automation – co najmniej 2 projekty, na których tworzona była taka strategia;
- Dobra znajomość działań w zakresie komunikacji eCRM i marketing automation (bardziej co firmy robią, niż jak);
- Znajomość podstawowych mierników sukcesu w kanałach obsługiwanych przez eCRM i marketing automation;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- Umiejętność przejrzystego przedstawiania danych, wyciągania z nich wniosków oraz proponowania działań optymalizujących;
- Podstawy statystyki pozwalające na pracę z danymi oraz przy testach A/B;
- Wysoka komunikatywność;
- Dobra znajomość programów MS Excel (tabele przestawne, podstawowe formuły) oraz MS PowerPoint;
- Dobre rozumienie biznesu (umiejętność szybkiej identyfikacji kluczowych aspektów działania biznesu klienta i przekładania ich na elementy komunikacji eCRM oraz marketing automation);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
Oferujemy:
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
-
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
-
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.