Grupa dentsu to globalna sieć komunikacji marketingowej stworzona z myślą o przyszłości. W jej skład wchodzą marki: Carat, iProspect, Red8, Amplifi, dentsu X i Dentsu Creative.
Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystujemy naszą wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia - wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność.
Nasza główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.
Ze względu na rozwój obszaru strategii brandowej i komunikacji do dentsu Creative szukamy osoby na stanowisko:
Strategic Planner
Jeśli lubisz pracować koncepcyjnie, potrafisz z briefu wycisnąć ‘coś więcej’, czerpiesz przyjemność z bliskiej współpracy z kreacją i dogadujesz się z Klientami - napisz do nas!
Szukamy osoby, która:
Ma min. 2 lata doświadczenia na stanowisku stratega w agencji reklamowej;
Pracowała dla znanych marek i tworzyła dla nich długofalowe strategie, big idee i kampanie 360;
Potrafi znajdować insighty nie tylko w danych i raportach, ale również w rozmowach z ludźmi;
Ma umiejętność opowiadania i prowadzenia prezentacji o złożonych rzeczach, w taki sposób, żeby było to łatwe do zrozumienia przez kreację czy Klienta;
Nie boi się sama szukać rozwiązań, jeśli oczywiste nie jest akurat pod ręką;
Nie traktuje wszystkiego śmiertelne serio, ale jednocześnie ma wysoką etykę pracy;
Swobodnie posługuje się językiem polskim i angielskim.
W codziennej pracy będziesz:
tworzyć briefy i prezentacje strategiczne;
samodzielnie lub w zespole prowadzić analizy strategiczne;
planować kampanie 360 i Digital;
współpracować z pozostałymi działami agencji (kreacja, content, design, technologia, kreatywna technologia, e-merchandising itd.) przy procesach budowania oferty dla Klientów agencji;
prowadzić strategicznie wybranych klientów agencji;
prowadzić warsztaty.
Co dajemy od siebie?
Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
Szkolenie on-boardingowe;
3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
Wewnętrzne programy szkoleniowe;
Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
Kafeteria NAIS;
Dostęp do platformy Mindgram;
Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.
W dentsu cenimy różnorodność, równość i inkluzywność. Staramy się, aby każda osoba czuła się swobodnie, była doceniana, szanowana oraz mogła wnosić swoje unikalne doświadczenia i umiejętności do naszej organizacji.
Potwierdza to wynik naszego badania zaangażowania w kategorii szacunek— jestem traktowany/a z szacunkiem i godnością, który wyniósł w tym roku 84%. Zapraszamy do aplikowania osoby o różnych doświadczeniach i kwalifikacjach, które mogą wzbogacić nasz zespół.
Rekomendowane oferty