Wsparcie administracyjne i koordynacyjne szkoleń i projektów doradczych zarówno offline jak i online
Posprzedażowy kontakt z klientami w ramach koordynacji szkoleń
Opieka nad kalendarzem trenerów i harmonogramem szkoleń
Przygotowywanie materiałów przed i po szkoleniowych
Bieżące wsparcie techniczno-organizacyjny podczas szkoleń online
Wystawianie faktur na bazie wytycznych od Key Account Managerów
Raportowanie prac i dbałość o odpowiednie dane w systemie CRM oraz bazie wiedzy
Dbałość o proces szkoleniowy i doświadczenia uczestników poprzez pracę nad udostępnianiem i udoskonalaniem narzędzi wspierających uczenie – blended/x-tended learning na bazie wytycznych od Trenera
Organizowanie szkoleń od strony logistycznej – hotele, sale szkoleniowe
Zapewnienie estetyki materiałów dla klientów i uczestników szkoleń od strony graficznej
Oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Relationship lub Key Account Managera
przyjazne i kameralne środowisko pracy wśród kompetentnych i pełnych entuzjazmu ludzi w Polsce i w ramach naszych międzynarodowych struktur
praca w stale rozwijającym się zespole w społeczności międzynarodowej
gruntowne przeszkolenie z produktów i usług oraz ciągłe doskonalenie poprzez możliwość udziału w szkoleniach firmowych w kraju i zagranicą, aby docelowo zostać Relationship lub Key Account Managerem
2 x w roku firmowe wyjazdy integracyjne
pracę w modelu hybrydowym (1-2 dni biuro – Wilanów/Ursynów + 3-4 dni praca zdalna)