Jako Specjalista HR Contact Center będziesz pracował/a zdalnie. Będziesz pełnił/a rolę pierwszej linii wsparcia dla nowo zatrudnionych pracowników, oraz ich menedżerów. Twoje główne zadania będą obejmować zapewnienie doskonałej obsługi klienta wewnętrznego poprzez interakcje osobiste, telefoniczne i cyfrowe.
Do Twoich zadań będzie należało:
- Odbieranie, odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i próśb otrzymanych na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji
- Zapewnienie operacyjnego wsparcia personalnego w całym cyklu życia pracownika
- Zapewnienie wsparcia technicznego kandydatom i pracownikom w zakresie wszystkich aplikacji wykorzystywanych w dziale HR
- Obsługa aktualizacji treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałach komunikacji z pracownikami, zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia
- Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego, w tym utrzymywanie i aktualizacja procedur, oraz innej dokumentacji w zakresie odpowiedzialności ze wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, dokładność oraz ciągłe doskonalenie procesów
Oferujemy:
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole
Oczekujemy:
- Orzeczenia o niepełnosprawności
- Jeżeli nie masz doświadczenia, stawiamy na Twój entuzjazm, skrupulatność i zapał do pracy!
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Znajomości narzędzi i systemów wykorzystywanych w HR
- Umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów i zapytań
- Dokładności i dbałości o szczegóły
- Umiejętności pracy zespołowej