Customer Success Manager
Dołącz do Deviniti jako Customer Success Manager i rozwijaj się razem z nami!
Nie masz czasu czytać? Nie ma problemu! Oferta dla zabieganych:
Stack: wdrażanie produktów typu SaaS/CRM, j. polski, j. angielski, optymalizacja procesów sprzedażowych
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: zdalna/hybrydowa
Nad czym pracujemy: budowaniem relacji z portfolio naszych najważniejszych klientów, zwiększanie adopcji wdrożonych rozwiązań, udoskonalanie i optymalizację procesów bazujących na platformie monday.com.
Czym będziesz się zajmować jako Customer Success Manager?
Unit Revenue zajmuje się globalną sprzedażą licencji na produkty partnerskie, sprzedażą produktów Deviniti oraz kompleksowych usług IT. Jesteśmy partnerem takich firm jak Atlassian, monday.com, Gitlab, Freshworks oraz wiele innych. Obecnie szukamy osoby, która zasili zespół Monday.com który zajmuję się budowaniem relacji z portfolio naszych najważniejszych klientów, zwiększanie adopcji wdrożonych rozwiązań, udoskonalanie i optymalizację procesów bazujących na platformie monday.com.
Z kim będziesz pracować?
Dołączając do zespołu monday.com w Dziale Produktów Partnerskich będziesz współpracował z: Headem Projektu i zespołami Account Executive, Account Management, Customer Success Management oraz Implementations Specialists. Nasze zespoły są wspierane przez dedykowanych specjalistów ds. marketingu z drużyny Demand Generation.
Jakich zadań możesz się spodziewać?
prowadzenie onboardingu oraz szkoleń dla nowych klientów;
wsparcie zespołu Account Management w procesie rozwoju portfolio klientów;
pełnienie roli koordynatora projektu planowego rozwoju klienta;
budowanie oraz pogłębianie wielopoziomowych relacji z klientami;
budowanie trwałych relacji z przedstawicielami klienta w celu dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i wsparcia w ich realizacji;
tworzenie Account Planów skierowanych na utrzymanie satysfakcji, wzrostu retencji i adopcji wdrożonych rozwiązań;
doradzanie klientom w zakresie Best Practices i wykorzystania nowych funkcjonalności platformy;
planowanie i realizowanie regularnych spotkań online i onsite z kluczowymi klientami;
tworzenie oraz uzupełnianie dokumentacji kompleksowo opisującej klienta;
prowadzenie webinarów produktowych oraz Case Study;
śledzenie na bieżąco zmian w monday.com i prowadzenie wewnętrznych szkoleń w ramach Knowledge Sharing oraz rozbudowy wewnętrznej bazy wiedzy.
Jesteś kimś, kogo szukamy jeśli:
masz skille techniczne takie jak / możesz pochwalić się:
płynną znajomością języka polskiego i angielskiego na poziomie B2/C1;
min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi SaaS typu ERP, CRM, Work Management System i do zarządzania projektami dla klientów B2B;
ugruntowaną wiedzą i umiejętności z obszaru optymalizacji przepływów pracy;
bardzo dobrą znajomość procesów z zakresu Customer Success Management;
praktykę w budowaniu i optymalizowaniu procesów biznesowych;
wysoko rozwinięte umiejętności diagnozowania potrzeb klienta;
rozwinięte i ugruntowaną praktyką umiejętności interpersonalne;
doświadczenie we współpracy z branżami takimi jak: marketing, produkcja, zarządzanie projektami (PMO), zarządzanie relacją z klientem (CRM) i odnawialne źródła energii (OZE) ;
inicjatywę, chęć rozwoju i łatwość przyswajania oraz wykorzystywania nowej wiedzy.
potrafisz także pracować z ludźmi! Najbardziej zależy nam na:
umiejętności integracji systemów przy wykorzystaniu Make i Zapier
doradzaniu i prowadzeniu negocjacji w oparciu o język korzyści
praktycznej znajomości narzędzi monday.com
ogólnorynkowej wiedzy z zakresu produktów / platform cloud w modelu SaaS dla firm
.
O co dbamy?
O Twój komfort psychiczny i fizyczny: mamy kafeterię Mybenefit z Multisportem, Mindgrama i Luxmed, a także grupę biegową prowadzoną przez własnego trenera, który motywuje nas do ruszenia się zza biurka i wspólnej aktywności.
O Twój rozwój: każdy zespół ma ścieżki karier, korzystamy z Udemy for Business i mamy możliwość szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, aby podnosić swoje kwalifikacje.
O Twój głos i wpływ na swoją pracę: korzystamy z Officevibe, hołdujemy kulturze konstruktywnego feedbacku i uznania (jesteśmy po prostu fanami kudosów).
O Twoją wolność: Oprócz pracy zdalnej i godzin pracy dopasowanych do Twojego trybu życia, mamy zajęcia hobbystyczne, w których każdy znajdzie coś dla siebie: lubisz rękodzieło, rośliny, książki, planszówki czy gokarty?
O świat i ludzi: w ramach programu CSR - Deviniti Cares. Działamy zarówno dbając o naszą planetę, jak i o ludzi którzy na niej mieszkają. Razem decydujemy na jaki cel przekazujemy budżet kwartalny, przeznaczony tylko na działania charytatywne.
Chcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje CV! Twój proces rekrutacyjny prowadzi Magda. To osoba, która przeprowadzi Twoją kandydaturę przez 4 etapy rekrutacji:
1. Weryfikację CV - kiedy poznamy Twoje doświadczenie i sprawdzimy, czy wpisuje się w nasze potrzeby.
2. Rozmowę wstępną - na której rekruterka w ok. 30 minut zada Ci kilka podstawowych pytań (np. o Twoją dostępność i wymagania finansowe).
3. Spotkanie rekrutacyjne i ewentualne spotkanie dodatkowe - z rekruterką, liderem badającym dopasowanie do zespołu i specjalistą, który sprawdzi Twoje umiejętności. Spotkacie się online na ok. 1h/1,5h.
4. Decyzję o współpracy, którą otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od spotkania.
Sprawdź skąd przyszliśmy, co zrobiliśmy do tej pory i co nam przyświeca na stronie https://deviniti.com/pl/o-nas/. Możesz też śledzić nas na linkedinie oraz facebooku.
Podoba Ci się Deviniti, ale myślisz, że pasowałaby do Ciebie inna oferta? Zgłoś się do nas na zakładce kariera i sprawdź, czy nie ma tam dla Ciebie ogłoszenia idealnego!
Nasza firma wdrożyła procedury ochrony sygnalistów zgodnie z obowiązującą ustawą. Każdy kandydat i pracownik ma prawo zgłaszać nieprawidłowości w bezpieczny sposób, a zgłoszenia są objęte pełną ochroną prawną.

Deviniti Sp. Z o.o.
Deviniti wspiera przedsiębiorstwa z całego świata w zarządzaniu strukturami IT oraz projektach sztucznej inteligencji na dużą skalę jako doświadczony Platynowy Partner Atlassian i monday.com.
Customer Success Manager
Customer Success Manager