Dołącz do Deviniti jako Demand Generation Manager i rozgość się w naszym Software Home!
Nie masz czasu czytać? Nie ma problemu! Oferta dla zabieganych:
-
Umiejętności: min. 4 lata doświadczenia w marketingu B2B, ze szczególnym uwzględnieniem strategii demand generation w sektorze SaaS lub IT, znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych (np. systemy marketing automation, CRM, Ads), biegły język polski i angielski
-
Wymiar pracy: pełny etat
-
Tryb pracy: zdalna
-
Zespół: 4 osoby, 1x Head, 2x Content Specialist
-
Nad czym pracujemy: lead generation w obszarze naszego partnerstwa z firmą monday.com
Czym będziesz się zajmować jako Demand Generation Manager?
Jako Demand Generation Manager będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za generowanie popytu i lead generation w obszarze naszego partnerstwa z firmą monday.com. Twoim celem będzie generowanie popytu na monday.com jako CRM dla średnich firm, oraz platforma do zarządzania projektami.
Jakich zadań możesz się spodziewać?
-
tworzenie i realizacja strategii generowania popytu dla rozwiązań monday.com, przekładających się na wymierne wyniki biznesowe i budowanie silnego pipeline'u sprzedażowego;
-
zarządzanie pełnym cyklem życia leada – od generowania świadomości i zainteresowania ofertą monday.com, aż po przekazanie kwalifikowanych leadów (MQLs/SQLs) do działu sprzedaży;
-
ścisła współpraca z działem sprzedaży w celu optymalizacji procesów i zapewnienia spójności działań marketingowych ze strategią sprzedażową rozwiązań monday.com;
-
wykorzystywanie i adaptowanie globalnych zasobów marketingowych monday.com na potrzeby rynku polskiego, maksymalizując efektywność prowadzonych działań jako wiodący partner;
-
analiza efektywności prowadzonych kampanii (m.in. za pomocą narzędzi analitycznych i CRM), identyfikacja obszarów do optymalizacji i raportowanie wyników;
-
aktywne poszukiwanie nowych, innowacyjnych kanałów i metod dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych platformą monday.com oraz budowanie naszej pozycji jako eksperta;
-
tworzenie angażujących treści i materiałów edukacyjnych, budujących świadomość marki oraz wspierających proces sprzedaży rozwiązań monday.com.
Jesteś kimś, kogo szukamy jeśli:
-
możesz pochwalić się:
-
minimum 4-6 latami udokumentowanego doświadczenia w marketingu B2B, ze szczególnym uwzględnieniem strategii demand generation, idealnie w sektorze SaaS lub IT;
-
udokumentowanymi sukcesami w obszarze demand generation i lead generation, popartymi konkretnymi wynikami biznesowymi;
-
umiejętnością przełożenia strategii marketingowej na konkretne działania przynoszące mierzalne rezultaty;
-
praktyczną znajomością nowoczesnych narzędzi marketingowych, takich jak systemy marketing automation (np. HubSpot, Pardot), CRM (np. Salesforce, HubSpot CRM), Google Ads, LinkedIn Ads oraz narzędzi analitycznych (np. Google Analytics);
-
biegłą znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (minimum C1), umożliwiającą swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku i pracę z materiałami monday.com;
-
nice to have: znajomość monday.com będzie bardzo dużym atutem, jednak kluczowa jest chęć szybkiego poznania produktu i jego ekosystemu.
-
potrafisz także pracować z ludźmi! Najbardziej zależy nam na:
-
doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych i interpersonalnych, pozwalających na efektywną współpracę z zespołem sprzedaży, partnerami (w tym bezpośrednio z monday.com) oraz klientami;
-
wysokiej samodzielności, proaktywności i zorientowaniu na cele, połączonych z umiejętnością analitycznego myślenia i podejmowania decyzji w oparciu o dane.
O co dbamy?
-
O Twój komfort psychiczny i fizyczny: mamy kafeterię Mybenefit z Multisportem, Mindgrama i Luxmed, a także grupę biegową prowadzoną przez własnego trenera, który motywuje nas do ruszenia się zza biurka i wspólnej aktywności.
-
O Twój rozwój: każdy zespół ma ścieżki karier, korzystamy z Udemy for Business i mamy możliwość szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, aby podnosić swoje kwalifikacje.
-
O Twój głos i wpływ na swoją pracę: korzystamy z Officevibe, hołdujemy kulturze konstruktywnego feedbacku i uznania (jesteśmy po prostu fanami kudosów).
-
O Twoją wolność: Oprócz pracy zdalnej i godzin pracy dopasowanych do Twojego trybu życia, mamy zajęcia hobbystyczne, w których każdy znajdzie coś dla siebie: lubisz rękodzieło, rośliny, książki, planszówki czy gokarty?
-
O świat i ludzi: w ramach programu CSR - Deviniti Cares. Działamy zarówno dbając o naszą planetę, jak i o ludzi którzy na niej mieszkają. Razem decydujemy na jaki cel przekazujemy budżet kwartalny, przeznaczony tylko na działania charytatywne.
Chcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje CV! Twój proces rekrutacyjny prowadzi Iza. To osoba, która przeprowadzi Twoją kandydaturę przez 4 etapy rekrutacji:
1. Weryfikację CV - kiedy poznamy Twoje doświadczenie i sprawdzimy, czy wpisuje się w nasze potrzeby.
2. Rozmowę wstępną - na której rekruterka w ok. 30 minut zada Ci kilka podstawowych pytań (np. o Twoją dostępność i wymagania finansowe).
3. Spotkanie rekrutacyjne (+opcjonalnie drugie spotkanie) - z rekruterką i Headem zespołu. Spotkacie się online na ok. 1h. Może pojawić się potrzeba także drugiego spotkania.
4. Decyzję o współpracy, którą otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od spotkania.
Sprawdź skąd przyszliśmy, co zrobiliśmy do tej pory i co nam przyświeca na stronie https://deviniti.com/pl/o-nas/. Możesz też śledzić nas na linkedinie, facebooku czy instagramie.
Podoba Ci się Deviniti, ale myślisz, że pasowałaby do Ciebie inna oferta? Zgłoś się do nas na zakładce kariera i sprawdź, czy nie ma tam dla Ciebie ogłoszenia idealnego!
Nasza firma wdrożyła procedury ochrony sygnalistów zgodnie z obowiązującą ustawą. Każdy kandydat i pracownik ma prawo zgłaszać nieprawidłowości w bezpieczny sposób, a zgłoszenia są objęte pełną ochroną prawną.
Polityka prywatności