Business Development Manager - sprzedaż inwestycyjna
Twoja przyszła firma
Naszym klientem jest jedna z najsilniejszych marek e-commerce w branży wyposażenia łazienek i wnętrz w Europie. Firma działa od ponad 30 lat, a dziś jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych sklepów online w swojej kategorii. Ich asortyment obejmuje zarówno segment premium, jak i szeroki wybór produktów dla klientów szukających dobrego stosunku jakości do ceny.
Firma rozwija struktury sprzedaży inwestycyjnej, dlatego poszukuję proaktywnych BDM z zacięciem do budowania struktur sprzedaży.
Jesteśmy otwarci na kandydatów z Poznania, Łodzi, Warszawy.
Oczekiwania
Zdolność do kreowania i rozwijania struktur sprzedaży B2B, w tym współtworzenie standardów i praktyk operacyjnych nowo budowanego działu.
Kilkuletnie doświadczenie w branży sanitarnej lub pokrewnej.
Doświadczenie we współpracy z architektami i projektantami, w tym prowadzenie rozmów doradczych oraz współtworzenie rozwiązań projektowych.
Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych oraz wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
Proaktywność i inicjatywa, w tym gotowość do samodzielnego poszukiwania nowych szans sprzedażowych i usprawniania procesów.
Gotowość do poszerzania wiedzy produktowej i chęć stałego rozwoju w obszarze zagadnień technicznych.
Wysoka samodzielność, dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za realizowane zadania i osiągane wyniki.
Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju.
Obowiązki
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży w kanale B2B, zgodnie z celami biznesowymi firmy.
Opracowywanie planów sprzedażowych, marżowych i kosztowych oraz nadzorowanie ich realizacji.
Odpowiedzialność za wyniki kanału B2B – egzekucja planów, działań i wskaźników KPI.
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami, w tym prowadzenie spotkań handlowych i procesów negocjacyjnych.
Analiza rynku, trendów oraz działań konkurencji w celu identyfikacji szans i zagrożeń dla rozwoju biznesu.
Regularny monitoring wyników sprzedaży oraz analiza KPI, w tym przygotowywanie rekomendacji i działań korygujących.
Współpraca z innymi działami firmy (m.in. marketing, operacje, logistyka) w celu zapewnienia spójności procesów i efektywnej realizacji strategii B2B.
Reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych w Polsce oraz aktywne budowanie rozpoznawalności marki w środowisku B2B.
Oferta
Możliwość kreowania nowotworzonego kanał sprzedaży dla globalnego lidera w swojej branży
Duży poziom decyzyjności
Perspektywy na dalszy rozwój w strukturze organizacji, w tym budowanie zespołu
Podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system bonusowy
Gwarantowana premia przez pierwsze pół roku
Auto służbowe na użytek prywatny
Pakiet benefitów
Business Development Manager - sprzedaż inwestycyjna
Business Development Manager - sprzedaż inwestycyjna