Opis stanowiska
Twoja przyszła firma
Naszym klientem jest globalny lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań sprzętowych i usługowych dla branży gastronomicznej i detalicznej.
Oczekiwania
- Doświadczenie jako kontroler lub analityk kosztów w firmie produkcyjnej
- Wykształcenie w zakresie finansów, księgowości lub kontroli
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP w firmie produkcyjnej
- Otwartość na nowe wyzwania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne z różnymi interesariuszami (produkcja, zakupy, finanse, sprzedaż itp.)
- Podejście nastawione na realizację zadań
- Zorientowanie na wyniki
Obowiązki
- Ustalenie prawidłowego kosztu jednostkowego (SKU – Stock Keeping Unit) w celu umożliwienia pomiaru rzeczywistej rentowności.
- Weryfikacja wyceny naszych zapasów.
- Przygotowanie zmiennych wydatków dla spółki produkcyjnej.
- Przygotowanie miesięcznych sprawozdań zarządczych i harmonogramów pomocniczych spółki produkcyjnej.
- Kierownictwo funkcjonalne ds. wdrożenia systemu ERP obejmującego synchronizację kosztów BOM (Bill Of Materials) między Wielką Brytanią a Polską.
Oferta
- umowa o pracę na rok
- praca w formie hybrydowej: 3x tygodniowo z biura w podwrocławskim Szymanowie
Wymagane umiejętności
kontrola kosztów
analiza kosztów
wdrażanie ERP
analiza
finanse
Lokalizacja biura
Oferta dodana: 01.12.2025