Customer Service Specialist with English
Obsługa klienta

Customer Service Specialist with English

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

praca z klientem

praca w zespole

um. interpersonalne

język angielski

um. komunikacyjne

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Dla jednego z naszych TOP KLIENTÓW, dużej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, takiej, która "nie zwalnia tempa" szukamy osoby o mocnych kompetencjach w obszarze customer service/ order management/ supply chain.

Jeśli posiadasz już doświadczenie w powyższych obszarach, a dodatkowo ukierunkowanie na rozwiązywanie problemów to Twoja mocna strona, to ta propozycja powinna Cię zainteresować.


Oczekiwania

  • Doświadczenie w obszarze customer service/ order management.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne.
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Zdolność do pracy w zespole i współpracy w międzynarodowym środowisku.
  • Zorientowanie na klienta i dążenie do zapewnienia najwyższej jakości obsługi.


Obowiązki

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień od klientów poprzez różne kanały komunikacji.
  • Rozwiązywanie problemów klientów związanych z produktami, dostawami lub płatnościami.
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki, produkcji i finansów w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień i rozwiązywania problemów.
  • Dokładne utrzymywanie i aktualizowanie bazy danych klientów.
  • Współpraca z różnymi zespołami i działami w celu identyfikacji obszarów poprawy procesów obsługi klienta w organizacji.
  • Opracowywanie raportów z wykonywanych działań zgodnie z przyjętymi w firmie standardami.


Oferta

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
  • Przyjazne środowisko pracy oparte na wartościach, współpracy i wzajemnym szacunku.
  • Wynagrodzenie podstawowe, premia roczna oraz pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Elastyczne godziny pracy, hybrydowy tryb pracy (3/2).

Rekomendowane oferty

Ekspert ds. obsługi klienta (PL+ENG)

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
język angielski
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa