IT Customer Support Specialist
Twoja przyszła firma
Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.
Naszym klientem jest polski startup z branży e-commerce, który rozwija narzędzie związane z digitalizacją płatności. Poszukujemy IT Customer Support Specialist.
Lokalizacja: 100% zdalnie/możliwość pracy z biura w Warszawie
Wynagrodzenie: 35-42 PLN/h netto + VAT
Oczekiwania
Doświadczenie w obsłudze systemu operacyjnego Windows i rozwiązywaniu podstawowych problemów (uprawnienia, sieć) bądź gotowość i zdolność do szybkiego rozwoju w tym kierunku.
Zdolności interpersonalne do rozmów z klientami.
Ukierunkowanie na zrozumienie potrzeb klienta.
Sumienność i zaangażowanie w pracę. Oczekujemy poczucia odpowiedzialności za powierzony obszar działań.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi pracę firm z branży e-commerce.
Doświadczenie w pracy z programami księgowymi i znajomość podstawowych zagadnień księgowych i prawnych.
Doświadczenie w pracy z drukarkami fiskalnymi Novitus, Posnet lub Elzab.
Umiejętność konfiguracji narzędzi sieciowych (router).
Zrozumienie podstaw działania infrastruktury narzędzi typu SaaS, np. API.
Doświadczenie w obsłudze systemu operacyjnego Linux, MacOS i rozwiązywaniu podstawowych problemów (uprawnienia, sieć).
Obowiązki
Zapewnienie pomocy technicznej (mailowe, telefoniczne, zdalne) klientów na etapie wdrożenia i regularnego wykorzystywania produktu.
Monitorowanie statusu wdrożenia klientów i zapewnienie im niezbędnego wsparcia celem umożliwienia i przyśpieszenia tego wdrożenia (samodzielnie bądź proaktywnie poszukując wsparcia wewnątrz organizacji).
Monitorowanie problemów, z którymi borykają się klienci, ocena stopnia ich złożoności oraz proponowanie rozwiązań na przyszłość w celu ich wyeliminowania, w tym w razie potrzeby dodatkowo płatnych elementów usługi.
Współtworzenie materiałów wsparcia technicznego.
Aktywne podejmowanie działań w celu ulepszenia procesu wdrożenia nowych klientów, identyfikowanie wąskich gardeł i tworzenie propozycji rozwiązań.
Oferta
Kontrakt B2B lub w przypadku osób do 26. r.ż. - Umowa Zlecenie.
Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia - 35-42 PLN/h netto + VAT.
Elastyczne godziny pracy.
Praca w 100% zdalna.
Praca w otwartym środowisku doceniającym podejście "out of the box".