IT Customer Support Specialist

Obsługa klienta

IT Customer Support Specialist

Obsługa klienta
Centrum, Polska

Devire

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
5 880 - 7 056 PLN
Netto za godzinę - B2B

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.

Naszym klientem jest polski startup z branży e-commerce, który rozwija narzędzie związane z digitalizacją płatności. Poszukujemy IT Customer Support Specialist.

Lokalizacja: 100% zdalnie/możliwość pracy z biura w Warszawie

Wynagrodzenie:  35-42 PLN/h netto + VAT

Oczekiwania

  • Doświadczenie w obsłudze systemu operacyjnego Windows i rozwiązywaniu podstawowych problemów (uprawnienia, sieć) bądź gotowość i zdolność do szybkiego rozwoju w tym kierunku.

  • Zdolności interpersonalne do rozmów z klientami.

  • Ukierunkowanie na zrozumienie potrzeb klienta.

  • Sumienność i zaangażowanie w pracę. Oczekujemy poczucia odpowiedzialności za powierzony obszar działań.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi pracę firm z branży e-commerce.

  • Doświadczenie w pracy z programami księgowymi i znajomość podstawowych zagadnień księgowych i prawnych.

  • Doświadczenie w pracy z drukarkami fiskalnymi Novitus, Posnet lub Elzab.

  • Umiejętność konfiguracji narzędzi sieciowych (router).

  • Zrozumienie podstaw działania infrastruktury narzędzi typu SaaS, np. API.

  • Doświadczenie w obsłudze systemu operacyjnego Linux, MacOS i rozwiązywaniu podstawowych problemów (uprawnienia, sieć).

Obowiązki

  • Zapewnienie pomocy technicznej (mailowe, telefoniczne, zdalne) klientów na etapie wdrożenia i regularnego wykorzystywania produktu.

  • Monitorowanie statusu wdrożenia klientów i zapewnienie im niezbędnego wsparcia celem umożliwienia i przyśpieszenia tego wdrożenia (samodzielnie bądź proaktywnie poszukując wsparcia wewnątrz organizacji).

  • Monitorowanie problemów, z którymi borykają się klienci, ocena stopnia ich złożoności oraz proponowanie rozwiązań na przyszłość w celu ich wyeliminowania, w tym w razie potrzeby dodatkowo płatnych elementów usługi.

  • Współtworzenie materiałów wsparcia technicznego.

  • Aktywne podejmowanie działań w celu ulepszenia procesu wdrożenia nowych klientów, identyfikowanie wąskich gardeł i tworzenie propozycji rozwiązań.

Oferta

  • Kontrakt B2B lub w przypadku osób do 26. r.ż. - Umowa Zlecenie.

  • Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia - 35-42 PLN/h netto + VAT.

  • Elastyczne godziny pracy.

  • Praca w 100% zdalna.

  • Praca w otwartym środowisku doceniającym podejście "out of the box".

Wymagane umiejętności

wsparcie techniczne

komunikacja z klientem

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 16.12.2025