Twoja przyszła firma
Naszym klientem jest firma świadcząca usługi dystrybucji farmaceutycznej dla klientów na szpitalnym. Obecnie w związku z rozwojem struktur poszukujemy osób na rolę Key Account Managera, które będą odpowiedzialne za współpracę z klientami szpitalnymi na podległym terenie pracy.
Oczekiwania
- Doświadczenie w sprzedaży w kanale szpitalnym poparte udokumentowanymi sukcesami (minimum 3 lata),
- Znajomość środowiska szpitalnego oraz doświadczenie w pracy z klientem instytucjonalnym,
- Praktyczna znajomość procesów przetargowych w sektorze publicznym (mile widziane doświadczenie w PZP),
- Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i analityczne,
- Wykształcenie wyższe,
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość excela),
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy mobilnej.
Obowiązki
- Realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie pracy (praca na portfelu leków szpitalnych w oparciu o procedury przetargowe),
- Obsługa klientów z województw: mazowieckie(kluczowy priorytet), łódzkie, kujawsko-pomorskie,
- Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami instytucjonalnymi (dyrekcja, zespoły zakupowe, apteki szpitalne, personel medyczny),
- Koordynacja i udział w procesach przetargowych (PZP) – przygotowanie ofert, analiza dokumentacji, współpraca z działem ofertowym,
- Ścisła współpraca z partnerami (producentami leków) w zakresie przygotowywania ofert do procesów przetargowych,
- Monitorowanie rynku, identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz reagowanie na potrzeby klientów,
- Ścisła współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych zadań.
Oferta
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dopłaty do wakacji, ubezpieczenie grupowe,
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
- Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.