Twoja przyszła firma
Dla międzynarodowej organizacji w branży produkcji i przemysłu ciężkiego poszukujuemy Kierownika Działu Elektryki. Firma to producent innowacyjnych rozwiązań dla sektora enegetyki, oil&gas, elektryki oraz innych obszarów w przemyśle. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem elektryków- aplikuj!
Oczekiwania
- Min. 3 letnie doświadczenie jako Kierownik w dziale produkcyjnym
- Wykształcenie wyższe lub średnie, techniczne o profilu elektrycznym, lub pokrewnym
- Doświadczenie praktyczne w obszarze elektryki, montażu elektrycznym itp.
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu zespołu w praktyce
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego- mile widziane
- Znajomość i umiejętność stosowania narzędzi Lean Manufacturing- mile widziane
Obowiązki
- Zarządzanie ok. 35-40 osobowym zespołem elektryków w dziale montażowym, rozwój i motywacja podległego zespołu
- Koordynowanie i planowanie prac elektrycznych w dziale produkcyjnym
- Nadzór nad jakością pracy zespołu oraz finalnego produktu
- Odpowiedzialność za KPI podległego zespołu
- Ciągłe doskonalenie procesów w podległym dziale oraz poszukiwanie usprawnień organizacyjnych
- Raportowanie zaawansowania oraz istotnych zdarzeń i terminów dotyczących prowadzonych projektów
- Przestrzeganie zasad oraz pro aktywność w zakresie szeroko rozumianego BHP
Oferta
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę w bardzo stabilnej organizacji, pensję stałą oraz miesięczne premie
- Darmową, prywatną opiekę medyczną
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w kursach i szkoleniach- możliwość zdobycia uprawnień
- Dofinansowanie do studiów oraz kursów językowych
- Benefity pozapłacowe: karta Multisport, program referencyjny pracowników, nieoprocentowane pożyczki, dodatkowe kursy językowe itp.
- System kafeteryjny, bezpłatny parking, pikniki rodzinne, wyjazdy integracyjne i wiele
Your future company
Our client is a multinational company that is a leading provider of innovative solutions and components for the automotive industry. In connection with new projects, we are looking for a Candidate for the position of: Global Purchasing Manager.
Requirements
- Four-year degree in engineering, business or equivalent, or equivalent experience required
- Minimum of 6 years of experience in purchasing, supply chain or engineering
- Experience in leading teams
- Ability to perform financial analysis such as unit price, standard cost and PPV
- Understanding of contract structure and business terms
- Proficiency in achieving goals efficiently and effectively
- Business insight and strategic thinking
- Problem solving and analysis skills
Responsibilities
- Financial Management
- Focus on internal and external customer satisfaction
- Effective communication
- Time management / Travel management
- Managing local purchasing managers and regional commodity buyers and working with plant managers
- Collaborate with all process partners, such as project management, quality, logistics and engineering in Europe, as well as the purchasing organization at corporate headquarters
- Overseeing the entire supply chain and acting as the main point of contact within the team for potential supply chain disruptions
- Act as an expert on the European supplier base related to their area of responsibility and provide input to the list of bidders / bidder circles while supporting supplier database maintenance activities
- Support future strategic development of European business opportunities
The offer
- Employment contract
- Annual bonus based on company performance
- Employee canteen and company-funded lunches
- Group insurance
- Private medical care
- Opportunity to participate in the Employee Pension Program and many others