Koordynator Serwisu

Obsługa klienta

Koordynator Serwisu

Obsługa klienta
Centrum, Warszawa

Devire

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 500 - 8 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Nasz klient jest cenionym i światowym liderem w obszarze wydajnych rozwiązań z zakresu energii, tworzenia inteligentnych budynków oraz systemów transportowych nowej generacji. W obecnej chwili świadczy usługi dla Klientów w ponad 150 krajach.

W chwili obecnej poszukujemy Kandydata na stanowisko Koordynatora w dziale Serwisu.

Oczekiwania

  • Umiejętność wyciągania wniosków i analizowania zebranych informacji,

  • Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,

  • Komunikatywność,

  • Samodzielność w działaniu,

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

  • Znajomosc pakietu MS Office,

  • Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów.

Obowiązki

  • Bieżąca obsługa zleceń serwisowych,

  • Przygotowywanie zamówień w wewnętrznym systemie księgowym, potwierdzanie dostaw,

  • Administracja i archiwizacja dokumentacji serwisowej w bazie danych,

  • Współpraca z podwykonawcami i dostawcami,

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w wewnętrznych systemach ERP,

  • Przygotowywanie raportów w MS Office Excel .

Oferta

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura),

  • Biuro w okolicach Warszawa Włochy,

  • Elastyczne rozpoczęcie pracy o godzinie 8 lub 9 (+8h),

  • Pakiet benefitów pozapłacowych (multisport i opieka medyczna),

  • Możliwość wykorzystywania języka angielskeigo w codziennej pracy,

  • Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.

Wymagane umiejętności

MS Office

organizacja pracy

ERP

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

komunikatywność

doświadczenie w serwisie

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.12.2025