Senior Retail Media (Amazon Ads) Specialist
Twoja przyszła firma
Dla naszego Klienta z branży mediowej, poszukujemy obecnie Senior Retail Media (Amazon Ads) Specialist, który/a nie tylko biegle porusza się w ekosystemie Amazon Ads, ale także potrafi skutecznie koordynować mały zespół specjalistów.
To wyjątkowa okazja, aby prowadzić i optymalizować kampanie Amazon Ads na międzynarodową skalę, mieć realny wpływ na strategię mediową oraz pracować z zaawansowanymi narzędziami automatyzacji.
Jeżeli cenisz sobie samodzielność, strategiczne wyzwania i możliwość kreowania wymiernych wyników w dynamicznym środowisku, wówczas ta rola jest stworzona dla Ciebie.
Praca 100% zdalna + elastyczne godziny pracy.
Oczekiwania
Min. 4 lata doświadczenia w Digital Marketingu, w tym co najmniej 2 lata praktyki w prowadzeniu kampanii Amazon Ads (MUST HAVE!).
Zaawansowana znajomość ekosystemu Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display).
Praktyczne doświadczenie w korzystaniu z narzędzi automatyzacji Retail Media (np. SKAI, Pacvue, Criteo).
Silne podejście analityczne - umiejętność oceny wyników kampanii i optymalizacji budżetów.
Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) - codzienna współpraca z klientami i zespołem międzynarodowym.
Wysoki poziom samodzielności, odpowiedzialności oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
Obowiązki
Prowadzenie i optymalizacja kampanii na Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display).
Koordynacja pracy zespołu - przydzielanie zadań, kontrola jakości kampanii oraz ocena efektywności działań.
Wsparcie merytoryczne zespołu poprzez rozwiązywanie wyzwań technicznych i strategicznych, dzielenie się wiedzą o platformach i trendach.
Współudział w opracowywaniu strategii mediowej wraz z innymi zespołami.
Maksymalne wykorzystanie powierzonych budżetów kampanii Amazon Ads.
Przygotowywanie analiz, raportów efektywności sprzedaży na Amazonie oraz rekomendacji działań optymalizacyjnych.
Międzynarodowa współpraca z zespołami Planerskim, Analitycznym oraz z klientem.
Oferta
Pełna elastyczność pracy - 100% zdalnie (możliwość pracy z dowolnego miejsca w UE).
Międzynarodowe projekty - duże budżety i realny wpływ na strategię mediową.
Jasne zasady współpracy - rozliczenie w oparciu o billable hours.
Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport).
Senior Retail Media (Amazon Ads) Specialist
Senior Retail Media (Amazon Ads) Specialist