Specjalista_ka ds. obsługi klienta
Centrum, Warszawa
Devire
Twoja przyszła firma
Dla naszego klienta - francuskiej firmy tworzącej rozwiazania dla smart home - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty_ki ds. obsługi klienta.
Oczekiwania
Wykształcenie wyższe lub status studentki_a studiów zaocznych.
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Mile widziana znajomość procesów związanych z obsługą klienta oraz logistyką.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Znajomość systemów ERP i CRM będzie dodatkowym atutem.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Wysoka dokładność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Obowiązki
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, zapewniająca wysoki standard komunikacji.
Kompleksowa obsługa zamówień klientów, w tym: rejestracja zamówień w systemie, weryfikacja cen, wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości, wystawianie korekt cenowych oraz obsługa zwrotów towarów.
Kontrola zablokowanych zamówień oraz monitorowanie ich realizacji na każdym etapie.
Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie CRM.
Ścisła współpraca z działami sprzedaży, technicznym i logistycznym w celu zapewnienia sprawnej realizacji zamówień.
Koordynacja działań z centrum logistycznym i serwisowym w zakresie obsługi zamówień.
Monitorowanie terminowej realizacji zamówień, w tym nadzór nad zaległościami (backorders).
Obsługa kasy fiskalnej oraz współpraca z działem księgowości w zakresie raportowania.
Oferta
Współpraca na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie na czas określony 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia)
Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku.
Praca hybrydowa: 3x tygodniowo z biura na warszawskim Żeraniu (ul. Marywilska).
Start możliwy od zaraz.
Specjalista_ka ds. obsługi klienta
Specjalista_ka ds. obsługi klienta
Centrum, Warszawa
Devire