Specjalista_ka ds. obsługi klienta

Obsługa klienta

Specjalista_ka ds. obsługi klienta

Obsługa klienta

Centrum, Warszawa

Devire

Pełny etat
Dowolna
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa zamówień
obsługa klienta
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

CRM
ERP

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Dla naszego klienta - francuskiej firmy tworzącej rozwiazania dla smart home - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty_ki ds. obsługi klienta.


Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe lub status studentki_a studiów zaocznych.

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

  • Mile widziana znajomość procesów związanych z obsługą klienta oraz logistyką.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

  • Znajomość systemów ERP i CRM będzie dodatkowym atutem.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).

  • Wysoka dokładność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy.

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.


Obowiązki

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, zapewniająca wysoki standard komunikacji.

  • Kompleksowa obsługa zamówień klientów, w tym: rejestracja zamówień w systemie, weryfikacja cen, wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości, wystawianie korekt cenowych oraz obsługa zwrotów towarów.

  • Kontrola zablokowanych zamówień oraz monitorowanie ich realizacji na każdym etapie.

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie CRM.

  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, technicznym i logistycznym w celu zapewnienia sprawnej realizacji zamówień.

  • Koordynacja działań z centrum logistycznym i serwisowym w zakresie obsługi zamówień.

  • Monitorowanie terminowej realizacji zamówień, w tym nadzór nad zaległościami (backorders).

  • Obsługa kasy fiskalnej oraz współpraca z działem księgowości w zakresie raportowania.


Oferta

  • Współpraca na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie na czas określony 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia)

  • Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. 

  • Praca hybrydowa: 3x tygodniowo z biura na warszawskim Żeraniu (ul. Marywilska). 

  • Start możliwy od zaraz. 

Wymagane umiejętności

obsługa zamówień
obsługa klienta
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

CRM
ERP

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Specjalista_ka ds. obsługi klienta

Podsumowanie oferty

Specjalista_ka ds. obsługi klienta

Centrum, Warszawa

Devire

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Devire Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerzolimskie 56C (dalej jako "administrator"). Masz... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.