Accounting & Payroll Spec. (REMOTE part-time)
Nowa
Finanse

Accounting & Payroll Spec. (REMOTE part-time)

70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
70 - 80 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
DevsData LLC

DevsData LLC

DevsData is a premium recruitment and software development agency specialized in developing unique software, artificial intelligence, and Big Data solutions. We’re working 100% remotely so that we can change the world from every place on Earth.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Verifying invoices

Microsoft Office Excel

Calculating payroll

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Accounting & Payroll Specialist (REMOTE part-time)


  • 🕒 Elastyczny czas pracy i możliwość dostosowania godzin pracy do innych obowiązków/projektów (min. 10 godzin tygodniowo, optymalnie 15 h tygodniowo)
  • 💵 Wynagrodzenie do 80 PLN/h netto B2B (netto na fatkturze) 
  • 🏝️ 100% ZDALNIE
  • ⚙️ Umowa B2B preferowana, ewentualnie Umowa Zlecenie


Chcesz rozwinąć swoje horyzonty biznesowe i pracować w dynamicznym, międzynarodowym środowisku startupowym IT? Aplikuj już teraz. Poszukujemy osoby, która dołączy do nas jako specjalista ds. rozliczeń i płatności.


Rekrutacja przebiega do firmy DevsData (https://devsdata.com/).


👉 Co będziesz robić:


  • Obliczanie kwot wynagrodzeń na liście płac, na podstawie stawek godzinowych i ilości godzin.
  • Rozliczanie bonusów i premii zespołów.
  • Ustawianie przelewów na kontach bankowych spółki do akceptacji oraz śledzenie płatności wychodzących oraz przychodzących.
  • Wystawianie faktur klientom według wewnętrznych obliczeń.
  • Współpraca bezpośrednio z zarządem firmy oraz starszym kontrolerem finansowym.
  • Weryfikowanie faktur nadesłanych przez kontraktorów na B2B.
  • Kontakt z biurem księgowym i kontrola formalności.
  • Pilnowanie faktur kosztowych i przesyłanie regularnie do biura księgowego.
  • Przygotowywanie statystyk kosztowych oraz cyklicznych raportów finansowych.
  • W razie potrzeby, kontakt z wewnętrznym zespołem.
  • Koordynowanie procesu akceptacji listy godzin zleceniobiorców.


✨ Jeśli...


  • Posiadasz wcześniejsze, udokumentowane doświadczenie w pracy z listą płac, przelewami i dokładnymi zadaniami związanymi z finansami.
  • Jesteś typem osoby która przywiązuje dużą wagę do szczegółów i szybko rozpoznajesz rozbieżności.
  • Posiadasz minimum 1.5 roku (idealnie więcej) komercyjnego doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym/finansowym/kadrowym, lub pokrewnym.
  • Potrafisz w stopniu co najmniej podstawowym posługiwać się Microsoft Excel.


W takim razie idealnie do nas pasujesz. Nie zwlekaj i aplikuj teraz ✨


Duży plus, jeśli:


  • Masz metodyczne i usystematyzowane podejście do powierzonych obowiązków pozwalające na uniknięcie tzw. „błędów ludzkich”, przeoczeń itp.
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy z listą płac, przelewami, wystawianiem faktur i dokładnymi zadaniami związane z finansami.
  • Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu księgowości, pozwalającą np na weryfikację poprawności wystawionych/otrzymanych faktur.
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i potrafisz zarządzać kilkoma zadaniami jednocześnie.



Unikalna okazja zaangażowania jako specjalista ds. rozliczeń w szybko rozwijającej się, międzynarodowej agencji rekrutacyjnej IT. Możliwość bliskiej współpracy z kontrolerem finansowym oraz zarządem.

70 - 80 PLN/godz.

Netto za godzinę - B2B