Cześć!
Poszukujemy Marketing Project Managera / Account Managera, który z łatwością łączy umiejętność zarządzania projektami marketingowymi z dbałością o szczegóły i estetykę. Szukamy osoby, która sprawnie koordynuje pracę zespołu, ma doświadczenie w pracy agencyjnej dla różnych klientów jednocześnie i nie boi się podejmować odważnych decyzji.
Klientami naszej agencji marketingowej są przede wszystkim firmy z branży nieruchomości, a nasze zadania skupiają się w dużej mierze na promocji inwestycji mieszkaniowych. Chętnie nawiążemy współpracę z osobą, która dobrze odnajduje się w tej przestrzeni!
Czym będziesz się zajmować?
- Prowadzeniem projektów marketingowych dla firm w ramach kompleksowej obsługi marketingowej,
- Budowaniem i rozwijaniem relacji z klientami, prowadzeniem spotkań i dbaniem o długofalową współpracę,
- Współpracą z designerami, contentowcami, specjalistami ds. performance i ekipami IT,
- Przygotowywaniem wycen, estymacji czasu pracy oraz tworzeniem ofert,
- Tworzeniem harmonogramów, koordynowaniem zadań i pilnowaniem terminów,
- Rozliczaniem pracy zespołu, budżetu projektu, prowadzeniem dokumentacji i tworzeniem raportów,
- Budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, byciem osobą odpowiadającą za skuteczną komunikację, zbieraniem feedbacku i dostosowaniem działań do sytuacji.
- Analizowaniem wyników kampanii, wyciąganiem wniosków i optymalizacją procesów dla lepszej skuteczności działań.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Min. 3 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów w agencji marketingowej na podobnym stanowisku,
- Doskonałego wyczucia estetyki i znajomości trendów w designie (bardzo ważne!),
- Doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie i umiejętności pracy pod presją czasu,
- Zaradności i umiejętności rozwiązywania problemów,
- Znajomości technik planowania i monitorowania projektów,
- Umiejętności nadawania priorytetów zadaniom i egzekwowania ich wykonania,
- Znajomości narzędzi marketingowych,
- Bardzo dobrej organizacji pracy swojej i zespołu,
- Wysoko rozwiniętych kompetencji miękkich – komunikacji, dyplomacji i umiejętności interpersonalnych,
- Skrupulatności, odwagi i umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji,
- Zmysłu strategicznego – nie tylko zarządzania, ale także proponowania nowych kierunków rozwoju dla klientów,
- Doświadczenia w tworzeniu ofert sprzedażowych,
- Obrotności i kreatywności – gdy zamkną Ci drzwi, potrafisz wejść oknem.
Mile widziane:
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów stron internetowych i współpracy z zespołami IT,
- Znajomość podstawowych metodologii zarządzania projektami,
- Znajomość rynku mieszkaniowego i deweloperskiego.
Co oferujemy?
- Pracę w pełni zdalną,
- Umowa B2B lub UoP,
- Możliwość rozwoju w projektach dla rynku nieruchomości,
- Realny wpływ na przebieg i efekty prowadzonych projektów,
- Pracę w zespole ekspertów marketingu,
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
Jak aplikować?
Kliknij Aplikuj i prześlij swoje CV oraz linki do projektów, którymi zarządzałaś lub zarządzałeś.
Jeśli masz case study lub konkretne przykłady skutecznie zrealizowanych kampanii – koniecznie się nimi pochwal!
Do zobaczenia na rozmowie!