Zadania:
Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów.
Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i refundacyjnych oraz telefoniczny kontakt z Pacjentem.
Współpraca z dostawcami, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Pacjentami.
Wymagania:
Fizjoterapeuta, technik farmaceutyczny, farmaceuta, technik ortopeda z aktywnym PWZ - warunek konieczny.
Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
Praktyczna znajomość zagadnień refundacyjnych.
Doświadczenie w pracy przy realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne eZWM.
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
Samodzielne planowanie oraz organizacja pracy w celu zapewnienia płynności funkcjonowania sklepu.
Umiejętność klarownego i jasnego przekazywania Klientom informacji o ofercie produktowej oraz budowania atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Oferujemy:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku.
Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Szkolenie wdrożeniowe.
Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
Dofinansowanie zajęć sportowych.
Brak dress code'u.
Rekomendowane oferty