Chłonne24 i Stomia24 to sklepy internetowe, których głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych artykułów medycznych dla osób z nietrzymaniem moczu oraz pacjentów z wyłonioną stomią. Naszym największym dobrem jest zaufanie i opinia naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz personel dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny środków chłonnych i wyrobów stomijnych.
Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Zadania:
· Rozpoznawanie potrzeb Pacjentów wraz ze wsparciem ich w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
· Telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej – przyjmowanie i realizacja zamówień Pacjentów;
· Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy;
· Sprawna obsługa zapytań mailowych, chatów;
· Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych;
· Obsługa reklamacji i zwrotów;
· Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców;
· Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania:
· Wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, farmaceuta, technik ortopeda.
· Doświadczenie w obsłudze Pacjenta.
· Znajomość pakietu MS Office.
· Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Pacjenta.
· Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
· Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
· Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
Mile widziane:
· Do świadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi.
· Znajomość wyrobów chłonnych i stomijnych.
· Znajomość refundacji na środki pomocnicze.
· Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w branży medycznej.
Rekomendowane oferty