Oferty
Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża medyczna

branża farmaceutyczna

Microsoft Office

branża rehabilitacyjna

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Chłonne24 i Stomia24 to sklepy internetowe, których głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych artykułów medycznych dla osób z nietrzymaniem moczu oraz pacjentów z wyłonioną stomią. Naszym największym dobrem jest zaufanie i opinia naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz personel dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny środków chłonnych i wyrobów stomijnych.


Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej

Miejsce pracy: Opacz-Kolonia


Zadania:

· Rozpoznawanie potrzeb Pacjentów wraz ze wsparciem ich w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne;

· Telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej – przyjmowanie i realizacja zamówień Pacjentów;

· Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy;

· Sprawna obsługa zapytań mailowych, chatów;

· Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych;

· Obsługa reklamacji i zwrotów;

· Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców;

· Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.


Wymagania:

· Wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, farmaceuta, technik ortopeda.

· Doświadczenie w obsłudze Pacjenta.

· Znajomość pakietu MS Office.

· Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Pacjenta.

· Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.

· Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.

· Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.


Mile widziane:

· Do świadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi.

· Znajomość wyrobów chłonnych i stomijnych.

· Znajomość refundacji na środki pomocnicze.

· Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w branży medycznej.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 100 - 7 000 PLN
Fit Kalorie
Gdynia
dobra organizacja pracy
nawiązywanie relacji
komunikatywność
Nowa

Młodszy specjalista ds. windykacji

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
windykacja miękka
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa

Customer Care Specialist

Nowa
Mięsna Paczka
Warszawa
obsługa klienta
Microsoft Office
Google Workspace
Nowa

Polish-English Travel Customer Service in support of Booking.com

Nowa
TTEC
Kraków
customer service
język angielski
English
Nowa

Customer Success Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN
Droplabs sp. z o.o.
Kraków
komunikatywność
sumienność
dobra organizacja pracy
Nowa